Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Θετικά επηρέασε η ΔΕΘ τους τζίρους των καταστημάτων στο κέντρο της πόλης!

Αύξηση τζίρου κατά τη διάρκεια της 84ης ΔΕΘ, δήλωσαν στην έρευνα της ierax analytix, πως είχαν 38% των επαγγελματιών του κέντρου της Θεσσαλονίκης, την ίδια στιγμή που 45% δεν είδαν κάποια αλλαγή και μόνο 16% δήλωσαν μείωση τζίρου. Μάλιστα η μέση αύξηση που είδαν οι επαγγελματίες άγγιξε το 23% στα εισοδήματα τους.

Όσον αφορά τους πελάτες που μπαίνουν στα καταστήματα τους κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ, 37% δήλωσαν πως είναι περισσότεροι νέοι πελάτες, 49% δεν είδαν κάποια αλλαγή και 10% είδαν περισσότερους παλιούς πελάτες.

Σημαντικό το γεγονός πως 75% των πελατών που μπαίνουν στα καταστήματα εκείνη την περίοδο είναι από Ελλάδα (εσωτερικός τουρισμός), 31% από την Ευρώπη, 29% από τα Βαλκάνια, 11% από Ασία και 7% από την Αμερική, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις των επαγγελματιών.

Ως σημαντικότερο πλεονέκτημα της διοργάνωσης της ΔΕΘ, οι επαγγελματίες δήλωσαν πως είναι προσέλκυση επισκεπτών/κόσμου με 59% ενώ ως μεγαλύτερο μειονέκτημα της ΔΕΘ είναι το κυκλοφοριακό που δημιουργείται με 75%.

Τέλος, αν μπορούσαν να ζητήσουν ένα πράμα από τη διοίκηση της ΔΕΘ, οι περισσότεροι επαγγελματίες θα ήθελαν μειωμένα εισιτήρια (23%), αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού (16%) και πάρκινγκ (9%) ως πρώτες και αυθόρμητες επιλογές.

Η έρευνα έγινε από την ierax analytix με προσωπικές συνεντεύξεις σε 360 επαγγελματίες του κέντρου στα καταστήματα που εργάζονται, από τις 11 μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου.



Δείτε την έρευνα στην ιστοσελίδα ierax.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ