Παρά τις προσπάθειες των ακτιβιστών και των καλλιτεχνών, το παιχνίδι-ορόσημο των παιδικών κοριτσίστικων χρόνων, χάνει την κυριαρχία της στην αγορά. Το 2014 για πρώτη φορά σε πάνω από μία δεκαετία, η Barbie δεν βρίσκεται στην κορυφή των λιστών για τις γιορτές καθώς έχασε από το Frozen και σε αυτό έρχεται να προστεθεί και η ισχυρή αντίπαλος «Βασίλισσα της Αφρικής».
Ο 43χρονος Taofick Okoya από την Νιγηρία είναι ο πλέον επικεφαλής της εταιρίας που κατασκευάζει κούκλες που έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην χώρα του σε σχέση με της κούκλες Barbie. Ο Okoya ήθελε να προσφέρει στο κοινό μια κούκλα που δεν βρίσκεις πολύ εύκολα στην αγορά. Συνειδητοποιώντας λοιπόν ότι αυτό που έλειπε από την συγκεκριμένη αγορά ήταν μια μαύρη κούκλα, αποφάσισε να την δημιουργήσει.
Δημιούργησε τρεις διαφορετικές κούκλες που αναπαριστούν τις κύριες φυλές της Νιγηρίας, Igbo, Yuruba και Hausa, έτσι ώστε τα κορίτσια να μπορούν να ταυτιστούν με αυτές. Οι κούκλες που ονομάζονται «Βασίλισσες της Αφρικής» είναι χαρακτηριστικές του πολιτισμού και της μόδας της Νιγηρίας. Σήμερα, σύμφωνα με το Reuters, οι πωλήσεις κυμαίνονται σε περίπου 6.000 με 9.000 μονάδες το μήνα, ξεπερνώντας τις πωλήσεις της Barbie στη Νιγηρία.
Η ιστοσελίδα των συγκεκριμένων παιχνιδιών αναφέρει: «Οι βασίλισσες της Αφρικής εκπροσωπεί ένα αφρικανικό κορίτσι του 21ου αιώνα, που αντλεί από τις δυνάμεις και τα επιτεύγματα των προγόνων τους και εμπνέεται από την σημερινή γενιά των κοριτσιών της Αφρικής».
Δεν σχεδιάστηκαν μόνο για να εκπαιδεύσουν τα παιδιά σχετικά με την ιστορία τους, αλλά ακόμα για να προωθήσουν τις αρετές της «αντοχής», της «αγάπης» και του «ειρηνικού ακτιβισμού». Για παράδειγμα, στην ιστοσελίδα τους, υπάρχουν εικόνες από τις κούκλες που κρατούν πανό με συνθήματα όπως «Φέρτε πίσω τα κορίτσια μας» στην εκστρατεία για τη διάσωση εκατοντάδων Νιγηριανών κοριτσιών που απήχθησαν από την τρομοκρατική οργάνωση Boko Haram.
Ο 43χρονος Taofick Okoya από την Νιγηρία είναι ο πλέον επικεφαλής της εταιρίας που κατασκευάζει κούκλες που έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην χώρα του σε σχέση με της κούκλες Barbie. Ο Okoya ήθελε να προσφέρει στο κοινό μια κούκλα που δεν βρίσκεις πολύ εύκολα στην αγορά. Συνειδητοποιώντας λοιπόν ότι αυτό που έλειπε από την συγκεκριμένη αγορά ήταν μια μαύρη κούκλα, αποφάσισε να την δημιουργήσει.
Δημιούργησε τρεις διαφορετικές κούκλες που αναπαριστούν τις κύριες φυλές της Νιγηρίας, Igbo, Yuruba και Hausa, έτσι ώστε τα κορίτσια να μπορούν να ταυτιστούν με αυτές. Οι κούκλες που ονομάζονται «Βασίλισσες της Αφρικής» είναι χαρακτηριστικές του πολιτισμού και της μόδας της Νιγηρίας. Σήμερα, σύμφωνα με το Reuters, οι πωλήσεις κυμαίνονται σε περίπου 6.000 με 9.000 μονάδες το μήνα, ξεπερνώντας τις πωλήσεις της Barbie στη Νιγηρία.
Η ιστοσελίδα των συγκεκριμένων παιχνιδιών αναφέρει: «Οι βασίλισσες της Αφρικής εκπροσωπεί ένα αφρικανικό κορίτσι του 21ου αιώνα, που αντλεί από τις δυνάμεις και τα επιτεύγματα των προγόνων τους και εμπνέεται από την σημερινή γενιά των κοριτσιών της Αφρικής».
Δεν σχεδιάστηκαν μόνο για να εκπαιδεύσουν τα παιδιά σχετικά με την ιστορία τους, αλλά ακόμα για να προωθήσουν τις αρετές της «αντοχής», της «αγάπης» και του «ειρηνικού ακτιβισμού». Για παράδειγμα, στην ιστοσελίδα τους, υπάρχουν εικόνες από τις κούκλες που κρατούν πανό με συνθήματα όπως «Φέρτε πίσω τα κορίτσια μας» στην εκστρατεία για τη διάσωση εκατοντάδων Νιγηριανών κοριτσιών που απήχθησαν από την τρομοκρατική οργάνωση Boko Haram.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ