Η σειρά "Κάτω Παρτάλι" γνώρισε από την πρώτη στιγμή την επιτυχία με την τηλεθέασή της να κυμαίνεται στο 60%.
Τι συμβαίνει όμως στα ενδότερα της σειράς και κινδυνεύει να μπει στον πάγο όπως άλλες σειρές του Mega;
Σύμφωνα με πλξροφορίες οι τεχνικοί της σειράς και συγκεκριμένα οι εικονολήπτες δεν έχουν πληρωθεί.
Εάν συνεχιστεί η κατάσταση αυτή, πιθανόν να σταματήσουν τα γυρίσματα της σειράς, αφού κανείς δεν ξέρει εάν βρεθούν άλλοι που θα δεχτούν να κάνουν εξωτερικά γυρίσματα, ενώ είναι γνωστό ότι οι τωρινοί είναι απλήρωτοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ