Η Alfa Romeo 4C Spider αποκαλύφθηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην έκθεση της Γενεύης, με την έναρξη παραγωγής και το λανσάρισμα στην αγορά να μετατίθεται για το 2015.
Σε σύγκριση με την κουπέ 4C, η ανοιχτή έκδοση της εξωτικής Alfa διαθέτει αφαιρούμενη οροφή από καμβά, διαφορετικά φώτα και νέας σχεδίασης ζάντες. Η ιταλική εταιρεία αναφέρει ότι το βάρος του αυτοκινήτου αυξήθηκε μόλις κατά 60 κιλά, καθώς για τις απαραίτητες ενισχύσεις στο παρμπρίζ και τα πίσω rollbar χρησιμοποιήθηκε αθρακόνημα. Επίσης, έγιναν κάποιες αεροδυναμικές βελτιώσεις ώστε να μειωθούν οι στροβιλισμοί στην καμπίνα όταν οδηγείται ανοικτό.
Νέα είναι και η εξάτμιση, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την γνωστή εταιρεία Akrapovic. Οι δυο απολήξεις της «βγαίνουν» πλέον στο κέντρο του προφυλακτήρα, ενώ η καινοτομία της είναι ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο κλαπέτο που με το πάτημα ενός διακόπτη βελτιώνει την απόδοση και τον ήχο του αυτοκινήτου.
Πέρα από τα παραπάνω η 4C Spider δεν έχει να επιδείξει άλλες διαφορές από την κουπέ εκδοχή της. Την κίνησή της αναλαμβάνει ο 4κύλινδρος τούρμπο των 1.750 cc με τα 240 PS, ο οποίος στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω του 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, Alfa TCT transmission.
Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα το 0-100 km/h έρχεται σε 4,5 sec ενώ η τελική ταχύτητα της Spider φθάνει τα 250 km/h. Η κατανομή του βάρους παραμένει στο 40:60 για τον εμπρός και πίσω άξονα.
Σε σύγκριση με την κουπέ 4C, η ανοιχτή έκδοση της εξωτικής Alfa διαθέτει αφαιρούμενη οροφή από καμβά, διαφορετικά φώτα και νέας σχεδίασης ζάντες. Η ιταλική εταιρεία αναφέρει ότι το βάρος του αυτοκινήτου αυξήθηκε μόλις κατά 60 κιλά, καθώς για τις απαραίτητες ενισχύσεις στο παρμπρίζ και τα πίσω rollbar χρησιμοποιήθηκε αθρακόνημα. Επίσης, έγιναν κάποιες αεροδυναμικές βελτιώσεις ώστε να μειωθούν οι στροβιλισμοί στην καμπίνα όταν οδηγείται ανοικτό.
Νέα είναι και η εξάτμιση, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την γνωστή εταιρεία Akrapovic. Οι δυο απολήξεις της «βγαίνουν» πλέον στο κέντρο του προφυλακτήρα, ενώ η καινοτομία της είναι ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο κλαπέτο που με το πάτημα ενός διακόπτη βελτιώνει την απόδοση και τον ήχο του αυτοκινήτου.
Πέρα από τα παραπάνω η 4C Spider δεν έχει να επιδείξει άλλες διαφορές από την κουπέ εκδοχή της. Την κίνησή της αναλαμβάνει ο 4κύλινδρος τούρμπο των 1.750 cc με τα 240 PS, ο οποίος στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω του 6τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, Alfa TCT transmission.
Σύμφωνα με την ιταλική φίρμα το 0-100 km/h έρχεται σε 4,5 sec ενώ η τελική ταχύτητα της Spider φθάνει τα 250 km/h. Η κατανομή του βάρους παραμένει στο 40:60 για τον εμπρός και πίσω άξονα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ