Στην τεχνική ανάλυση του Opel 1.6 CDTi Diesel Ecotec ο μηχανολόγος του High Octane, Λουκάς Μπαφατάκης, είχε προβλέψει ότι σύντομα θα δούμε διπλή υπετροφοδότηση και σε 4κύλινδρο κινητήρα diesel χαμηλής χωρητικότητας.
Ο… μάντης μας επιβεβαιώνεται σήμερα από την Renault η οποία ανακοίνωσε την παραγωγή του 1.6 dCi Twin Turbo Diesel. Πρόκειται για τον πρώτο 4κύλινδρο κινητήρα diesel στα 1.6lt με δύο τούρμπο με απόδοση 160ps και 38.6kg.m ροπής. Νούμερα που ακόμα και μοτέρ 2lt δύσκολα επιτυγχάνουν στις base τους εκδόσεις.
Ανάμεσα στα βασικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα ξεχωρίζουμε τη 2βάθμια υπερπλήρωση και τη μεταβλητή γεωμετρία πτερυγώσεως στους στροβίλους των turbo, το γεγονός ότι είναι ο μοναδικός κινητήρας παγκοσμίως με διβάθμια υπερπλήρωση στα 1.6lt και την ειδική ισχύ 100ps/lt και ειδική ροπή 24.21kg.m/lt.
Η Renault δεν ανακοίνωσε ακόμα τα μοντέλα που θα χρησιμοποιηθεί ο νέος 1.6 dCi Twin Turbo Diesel. Πιθανότατα θα τον δούμε στο νέο της SUV, στο επόμενο Megane καθώς και σε van και άλλα επαγγελματικά της οχήματα ενώ πιθανότατα ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί και σε μοντέλα τηςNissan.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ