Έκοψαν το σουβλάκι και απομακρύνθηκαν από την παράδοση οι Ελληνες καταναλωτές, αφού στράφηκαν προς τις οργανωμένες αλυσίδες εστιατορίων και ειδικότερα στα φαστ-φουντ.
Τα παραδοσιακά σουβλατζίδικα χάνουν έδαφος στην αγορά αλυσίδων εστιατορίων. Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από κλαδική μελέτη της ICAP, στην οποία μεταξύ άλλων διατυπώθηκαν αρνητικές προβλέψεις και για τη φετινή χρονιά.
Η οικονομική κρίση χτύπησε και το φαγητό, που μέχρι πρότινος θεωρούνταν επιχειρηματικό καταφύγιο. Ο συνολικός τζίρος της αγοράς μειώθηκε κατά 4% το 2009 σε σχέση με το 2008. Υποχώρησε στα 698 εκατ. ευρώ από 726 εκατ. ευρώ το 2008. Οι αλυσίδες εστιατορίων, δηλαδή τα φαστ-φουντ, έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, που φθάνει στο 37,1% και με βάση τον τζίρο έφθασε τα 259 εκατ. ευρώ. Ακολουθούν οι κατηγορίες snack-sandwich με ποσοστό 32,1% ή 224 εκατ. ευρώ, οι πιτσαρίες με 22,1% ή 154,5 εκατ. ευρώ και στην τελευταία θέση βρίσκεται το εθνικό μας σουβλάκι με μερίδιο αγοράς 5,4% και μόλις 37 εκατ. ευρώ.
Τα παραδοσιακά σουβλατζίδικα χάνουν έδαφος στην αγορά αλυσίδων εστιατορίων. Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από κλαδική μελέτη της ICAP, στην οποία μεταξύ άλλων διατυπώθηκαν αρνητικές προβλέψεις και για τη φετινή χρονιά.
Η οικονομική κρίση χτύπησε και το φαγητό, που μέχρι πρότινος θεωρούνταν επιχειρηματικό καταφύγιο. Ο συνολικός τζίρος της αγοράς μειώθηκε κατά 4% το 2009 σε σχέση με το 2008. Υποχώρησε στα 698 εκατ. ευρώ από 726 εκατ. ευρώ το 2008. Οι αλυσίδες εστιατορίων, δηλαδή τα φαστ-φουντ, έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, που φθάνει στο 37,1% και με βάση τον τζίρο έφθασε τα 259 εκατ. ευρώ. Ακολουθούν οι κατηγορίες snack-sandwich με ποσοστό 32,1% ή 224 εκατ. ευρώ, οι πιτσαρίες με 22,1% ή 154,5 εκατ. ευρώ και στην τελευταία θέση βρίσκεται το εθνικό μας σουβλάκι με μερίδιο αγοράς 5,4% και μόλις 37 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ