Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!

Έκοψαν το σουβλάκι και απομακρύνθηκαν από την παράδοση οι Ελληνες καταναλωτές, αφού στράφηκαν προς τις οργανωμένες αλυσίδες εστιατορίων και ειδικότερα στα φαστ-φουντ.

Τα παραδοσιακά σουβλατζίδικα χάνουν έδαφος στην αγορά αλυσίδων εστιατορίων. Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από κλαδική μελέτη της ICAP, στην οποία μεταξύ άλλων διατυπώθηκαν αρνητικές προβλέψεις και για τη φετινή χρονιά.

Η οικονομική κρίση χτύπησε και το φαγητό, που μέχρι πρότινος θεωρούνταν επιχειρηματικό καταφύγιο. Ο συνολικός τζίρος της αγοράς μειώθηκε κατά 4% το 2009 σε σχέση με το 2008. Υποχώρησε στα 698 εκατ. ευρώ από 726 εκατ. ευρώ το 2008. Οι αλυσίδες εστιατορίων, δηλαδή τα φαστ-φουντ, έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, που φθάνει στο 37,1% και με βάση τον τζίρο έφθασε τα 259 εκατ. ευρώ. Ακολουθούν οι κατηγορίες snack-sandwich με ποσοστό 32,1% ή 224 εκατ. ευρώ, οι πιτσαρίες με 22,1% ή 154,5 εκατ. ευρώ και στην τελευταία θέση βρίσκεται το εθνικό μας σουβλάκι με μερίδιο αγοράς 5,4% και μόλις 37 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ