Πρωί Δευτέρας για την παραγγελία με μέση δαπάνη περί τα 78 ευρώ και με 37 τεμάχια στο καλάθι διαμορφώνεται το καταναλωτικό προφίλ των Ελλήνων που συνεχίζουν να επιλέγουν τα online super markets για να γεμίσουν ντουλάπια και ψυγείο.
Ο κλάδος των online super market συνεχίζει να αναπτύσσεται με αλματώδεις ρυθμούς στην χώρα μας, καθώς το πρώτο εξάμηνο του 2021 παρατηρήθηκε αύξηση 122% στην αξία των πωλήσεων συγκριτικά με το αντίστοιχο πρώτο εξάμηνο του 2020.
Η συνολική αξία των online αγορών σε τιμές λιανικής άγγιξε το πρώτο εξάμηνο τα €140,6 εκατ., και είναι βέβαιο πως θα ξεπεράσει κατά πολύ τα €163,8 με τα οποία έκλεισε συνολικά ο κλάδος το 2020, σύμφωνα με το εξαμηνιαίο report της Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit.
Οι προ πανδημίας πωλήσεις του κλάδου φαντάζουν πλέον μακρινό παρελθόν, αφού μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2021 ο τζίρος ήταν παραπάνω από 3πλάσιος από το συνολικό τζίρο του 2019!
Στο δείγμα του eRetail Audit, που περιλαμβάνονται 7 από τους 9 βασικούς παίκτες και όλες οι πλατφόρμες delivery που συνεργάζονται με τα online Super Market, ο ρυθμός ανάπτυξης το πρώτο εξάμηνο του 2021 άγγιξε το +148%.
Αύξηση πωλήσεων
Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών το διάστημα που μελετά η παρούσα έρευνα, αναδεικνύονται οι εξής:
- +192% σε προϊόντα για κατοικίδια,
- +179% σε προϊόντα αρτοποιίας,
- +173% σε ποτά και αναψυκτικά,
- +155% σε φρέσκα τρόφιμα,
- +144% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης,
- +143% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
- +142% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +139% σε διάφορα προϊόντα,
- +133% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και
- +99% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.
Σταθεροποίηση αγοραστικής δαπάνης
Η μέση αξία του αγοραστικού καλαθιού φαίνεται να έχει σταθεροποιηθεί τα πρώτο εξάμηνο του 2021 στα €78,70 με το ΦΠΑ και να κυμαίνεται στα ίδια περίπου επίπεδα με το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Μάλιστα τα σχεδόν 15 τεμάχια από τα συνολικά 37,5 που περιέχει το αγοραστικό καλάθι, αποτελούν φρέσκα τρόφιμα.
Η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την διεξαγωγή των παραγγελιών, με τις ώρες 11:00-12:00 το πρωί να συγκεντρώνουν τις περισσότερες αγορές στο online κανάλι.
Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, τον οποίο θα συναντήσουν οι ενδιαφερόμενοι στο report της εταιρείας, συνεχίζει να αυξάνεται το πρώτο εξάμηνο του 2021, αγγίζοντας το 3,9% και πάνω από 1,5 ποσοστιαίες μονάδες συγκριτικά με το ίδιο διάστημα του 2020.
Απευθείας επισκέψεις στα site των online super markets
Ανάμεσα στα ευρήματα της εταιρείας όσον αφορά τα marketing κανάλια, σημειώθηκε νέο ρεκόρ με το 37% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις στα Online Super Markets (δηλαδή οι καταναλωτές πληκτρολογούν απ’ ευθείας την ηλ. διεύθυνση του site ή την έχουν αποθηκεύσει στους σελιδοδείκτες τους), οι οποίες γνωρίζουν μια άνευ προηγουμένου ανάπτυξη, με χαρακτηριστική αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2020.
Το work-from-home trend εξακολουθεί να επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές για την διεξαγωγή των αγορών τους, με το 71% του συνόλου των online παραγγελιών να προέρχονται από laptops και desktops.
Πηγή: moved.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ