Τρίτη 30 Μαρτίου 2021

Σάρον Στόουν: Της έβαλαν μεγαλύτερα εμφυτεύματα στο στήθος χωρίς τη συγκατάθεσή της


Η Σάρον Στόουν αποκάλυψε ότι ο γιατρός της, της έβαλε μεγαλύτερα εμφυτεύματα στήθους χωρίς την άδειά της κατά τη διάρκεια της πλαστικής επέμβασης που έκανε το 2001.

«Όταν μου έβγαλαν τις γάζες, ανακάλυψα ότι είχα ένα πλήρες μέγεθος μεγαλύτερου στήθους, από αυτό που ήθελα. Όπως είπε αυτά πήγαιναν καλύτερα με το μέγεθος των γοφών μου" αναφέρει η ηθοποιός της ταινίας "Βασικό Ένστικτο", στα απομνημονεύματά της, «The Beauty of Living Twice».



Η 63χρονη ηθοποιός, εξήγησε ότι ο γιατρός της έλαβε αυτήν την απόφαση χωρίς πρώτα να την ενημερώσει και να λάβει την συγκατάθεσή της.

«Είχε αλλάξει το σώμα μου χωρίς τη γνώση ή τη συγκατάθεσή μου» τονίζει.

Όταν η Στόουν ρώτησε τον χειρουργό της γιατί χρησιμοποίησε μεγαλύτερα εμφυτεύματα από το μέγεθος που είχαν συζητήσει, είπε ότι «σκέφτηκε ότι θα φαινόμουν καλύτερα με μεγαλύτερα, «καλύτερα» βυζιά».

Μέχρι σήμερα η Χολιγουντιανή σταρ εκπλήσσεται που της δίνουν τον τίτλο του "συμβόλου του σεξ". Σε παλιότερη συνέντευξή της είχε αναφέρει ότι "Οι άνθρωποι θέλουν ακόμη να δουν το στήθος μου. Είμαι 62! Και λέω "αλήθεια! Ωρίμασε επιτέλους!", αλλά επίσης λέω "να λίγο στήθος!". Όσο για το πώς κέρδισε τόση φήμη στις αρχές της δεκαετίας του '90 είπε: "Νομίζω ότι οι άνθρωποι ήθελαν ένα σύμβολο του σεξ. Ποτέ δεν πίστεψα ότι ήμουν τόσο σέξι... Όταν έκανα το Βασικό Ένστικτο, εξερεύνησα τη σκοτεινή μου πλευρά και έκανα φίλους με τη σκοτεινή μου πλευρά. Έμαθα να μην φοβάμαι τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι οι άνθρωποι αυτό το βρίσκουν σέξι".Η Σάρον Στόουν μίλησε και για τις αμοιβές της λέγοντας ότι εκείνη για το Βασικό Ένστικτο αμείφθηκε με 500.000 δολάρια ενώ ο Μάικλ Ντάγκλας λέγεται ότι είχε πάρει 15 εκατ. δολάρια. Κι ενώ ακόμη ήταν διάσημη, έπρεπε να σώσει μάχη για να πάρει καλή αμοιβή. "Οταν ήμουν παγκόσμιο φαινόμενο και ήθελα δύο εκατ. δολάρια για μια ταινία, ήταν λες και τους ζητούσα να μου δώσουν το φεγγάρι, λες και ήταν κάτι παράλογο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ