Μεγάλη σημασία στην ιδιωτικότητά τους δείχνουν τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότεροι χρήστες των social media με σχεδόν τους μισούς από αυτούς να έχουν διαγράψει οριστικά τον λογαριασμό τους από τουλάχιστον ένα κοινωνικό δίκτυο στο οποίο ήταν ενεργοί.
Ειδικότερα και σύμφωνα με την νέα έρευνα της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Edelman η έλλειψη εμπιστοσύνης σε ιστοσελίδες όπως Twitter και Facebook οδήγησε το 40% των χρηστών των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως να διαγραφούν από κάποιο από αυτά.
Σε ένα δείγμα 9.000 ανθρώπων από τον Καναδά, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Βραζιλία, την Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, η έρευνα διαπίστωσε μια «συλλογική οργή» για τις επανειλημμένες παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής των χρηστών μετά το σκάνδαλο του Facebook με την Cambridge Analytica αλλά και μετά το πλήθος ψευδών ειδήσεων που κυκλοφόρησαν κατά την αμερικανική προεκλογική περίοδο οι οποίες κατά πολλούς επηρέασαν εντέλει το αποτέλεσμα.
Ερωτηθείς για την ρητορική μίσους που εμφανίζεται εμβόλιμη σε διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών, το 48% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι σφάλμα της εταιρείας αν παρεμβάλεται εμβόλιμα διαφήμιση με βίαιο περιεχόμενο ενώ το 62% δηλώνει πως θέλει να έχει μεγαλύτερο έλεγχο των ρυθμίσεων κοινωνικών πλατφορμών, όπως Facebook και Twitter.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι σήμερα 2,6 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media σε ολόκληρο τον κόσμο.
Ειδικότερα και σύμφωνα με την νέα έρευνα της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Edelman η έλλειψη εμπιστοσύνης σε ιστοσελίδες όπως Twitter και Facebook οδήγησε το 40% των χρηστών των κοινωνικών δικτύων παγκοσμίως να διαγραφούν από κάποιο από αυτά.
Σε ένα δείγμα 9.000 ανθρώπων από τον Καναδά, την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Βραζιλία, την Ινδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, η έρευνα διαπίστωσε μια «συλλογική οργή» για τις επανειλημμένες παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής των χρηστών μετά το σκάνδαλο του Facebook με την Cambridge Analytica αλλά και μετά το πλήθος ψευδών ειδήσεων που κυκλοφόρησαν κατά την αμερικανική προεκλογική περίοδο οι οποίες κατά πολλούς επηρέασαν εντέλει το αποτέλεσμα.
Ερωτηθείς για την ρητορική μίσους που εμφανίζεται εμβόλιμη σε διαφημίσεις μεγάλων εταιρειών, το 48% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι σφάλμα της εταιρείας αν παρεμβάλεται εμβόλιμα διαφήμιση με βίαιο περιεχόμενο ενώ το 62% δηλώνει πως θέλει να έχει μεγαλύτερο έλεγχο των ρυθμίσεων κοινωνικών πλατφορμών, όπως Facebook και Twitter.
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι σήμερα 2,6 δισ. άνθρωποι χρησιμοποιούν τα social media σε ολόκληρο τον κόσμο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ