Η έξαψη του αγώνα άρχισε νωρίς καθώς στον πρώτο γύρο ο Ράικονεν χτύπησε από πίσω τον Λιούις Χάμιλτον και τον έριξε στην τελευταία θέση. Αυτό γέμισε απογοήτευση τους χιλιάδες φίλους του Χάμιλτον στις εξέδρες και τον ίδιο τον Λιούις με θυμό και εκνευρισμό.
Ο Ράικονεν δεν το έκανε επίτηδες. Ένα χαζό μπλοκάρισμα και μια μικρή επαφή ήταν αρκετή για να «γυρίσει» τον Χάμιλτον και να τον ρίξει τελευταίο.
Ο Κίμι πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων (που ο ίδιος στο τέλος του αγώνα ανέφερε πως την άξιζε...) και μπήκε νωρίς για αλλαγή ελαστικών ξεκινώντας έτσι τον χορό των πιτ στοπς. Εν τω μεταξύ ο Χάμιλτον από τελευταίος κάλπαζε και ανέβαινε θέσεις παρά το γεγονός πως ο ίδιος ανέφερε πως δεν ένοιωθε καλά το μονοθέσιό του.
Με όλους του οδηγούς να έχουν κάνει τις αλλαγές ελαστικών τους ο Χάμιλτον ήταν περίπου 17 δευτερόλεπτα πίσω στην 6η θέση και χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο ασφαλείας για να ξαναμπεί στο παίχνίδι.
Και Ο Θεός άκουσε τις προσευχές του Λιούις και των χιλιάδων φίλων του στις εξέδρες. Κόλλησε το DRS του Έρικσον και ο Σουηδός της Alfa Romeo - Sauber έφυγε με πολλά στα προστατευτικά λάστιχα. Αυτό ήταν! Είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας! Ο αγώνας θα ξαναξεκινούσε από την αρχή. Σε αυτό το σημείο οι περισσότερες ομάδες έβαλαν το μονοθέσια για μαλακά ελαστικά αντί για μεσαία που είχαν. Η Mercedes όμως δεν το έκανε. Έφησε έξω τους Μπότας και Χάμιλτον με τα μεσαία και ρισκάρησε να χάσει τον αγώνα από αυτή την επιλογή της.
Στην εκκίνηση από το αυτοκίνητο ασφαλείας είχαμε και 2ο αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Γκροζάν έπεσε πίσω από τον Σάινθ και οι δύο βγήκαν με πολλά στα προστατευτικά λάστιχα. Με αυτά και με αυτά έμεναν 10 μόλις γύροι με τον Μπότας 1ο, τον Φέτελ πίσω του και τους Χάμιλτον - Ράικονεν να ακολουθούν σε δεύτερο γκρουπ. Ο Φέτελ κατάφερε αποφασιστικά να περάσει τον Μπότας που έδειχνε πως έμενε από λάστιχα ενώ το ίδιο κατάφεραν να κάνουν με την σειρά, τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Ράικονεν.
Έτσι ο Φέτελ πήρε μια δίκαιη νίκη καθώς ήταν σε όλη την διάρκεια του αγώνα ανταγωνιστικός με 2ο έναν εξαιρετικό Χάμιλτον που κατάφερε με ένα πιτ στοπ λιγότερο να ανέβει στην 2η θέση και 3ο έναν πολύ σταθερό και πολύ μαχητικό Ράικονεν που αν δεν είχε την ποινή δεν ξέρουμε τι θα μπορούσε να κάνει σήμερα. Ακόμα και να νικήσει.
O Mπότας αρκέστηκε στην 4η θέση με 5ο τον Ρικιάρντο ενώ ο μαχητικός Φερστάπεν εγκατέλειψε στον προτελευταίο γύρο με αποτέλεσμα να τερματίσει 15ος.
Χούλκενμπεργκ, Οκόν και Αλόνσο πήραν την 6η, 7η και 8η θέση ενώ Ο Μάγκνουσεν με τον Γκασλύ συμπλήρωσαν την δεκάδα στην 9η και 10 θέση αντίστοιχα.
Ο Ράικονεν δεν το έκανε επίτηδες. Ένα χαζό μπλοκάρισμα και μια μικρή επαφή ήταν αρκετή για να «γυρίσει» τον Χάμιλτον και να τον ρίξει τελευταίο.
Ο Κίμι πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων (που ο ίδιος στο τέλος του αγώνα ανέφερε πως την άξιζε...) και μπήκε νωρίς για αλλαγή ελαστικών ξεκινώντας έτσι τον χορό των πιτ στοπς. Εν τω μεταξύ ο Χάμιλτον από τελευταίος κάλπαζε και ανέβαινε θέσεις παρά το γεγονός πως ο ίδιος ανέφερε πως δεν ένοιωθε καλά το μονοθέσιό του.
Με όλους του οδηγούς να έχουν κάνει τις αλλαγές ελαστικών τους ο Χάμιλτον ήταν περίπου 17 δευτερόλεπτα πίσω στην 6η θέση και χρειαζόταν ένα αυτοκίνητο ασφαλείας για να ξαναμπεί στο παίχνίδι.
Και Ο Θεός άκουσε τις προσευχές του Λιούις και των χιλιάδων φίλων του στις εξέδρες. Κόλλησε το DRS του Έρικσον και ο Σουηδός της Alfa Romeo - Sauber έφυγε με πολλά στα προστατευτικά λάστιχα. Αυτό ήταν! Είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας! Ο αγώνας θα ξαναξεκινούσε από την αρχή. Σε αυτό το σημείο οι περισσότερες ομάδες έβαλαν το μονοθέσια για μαλακά ελαστικά αντί για μεσαία που είχαν. Η Mercedes όμως δεν το έκανε. Έφησε έξω τους Μπότας και Χάμιλτον με τα μεσαία και ρισκάρησε να χάσει τον αγώνα από αυτή την επιλογή της.
Στην εκκίνηση από το αυτοκίνητο ασφαλείας είχαμε και 2ο αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Γκροζάν έπεσε πίσω από τον Σάινθ και οι δύο βγήκαν με πολλά στα προστατευτικά λάστιχα. Με αυτά και με αυτά έμεναν 10 μόλις γύροι με τον Μπότας 1ο, τον Φέτελ πίσω του και τους Χάμιλτον - Ράικονεν να ακολουθούν σε δεύτερο γκρουπ. Ο Φέτελ κατάφερε αποφασιστικά να περάσει τον Μπότας που έδειχνε πως έμενε από λάστιχα ενώ το ίδιο κατάφεραν να κάνουν με την σειρά, τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Ράικονεν.
Έτσι ο Φέτελ πήρε μια δίκαιη νίκη καθώς ήταν σε όλη την διάρκεια του αγώνα ανταγωνιστικός με 2ο έναν εξαιρετικό Χάμιλτον που κατάφερε με ένα πιτ στοπ λιγότερο να ανέβει στην 2η θέση και 3ο έναν πολύ σταθερό και πολύ μαχητικό Ράικονεν που αν δεν είχε την ποινή δεν ξέρουμε τι θα μπορούσε να κάνει σήμερα. Ακόμα και να νικήσει.
O Mπότας αρκέστηκε στην 4η θέση με 5ο τον Ρικιάρντο ενώ ο μαχητικός Φερστάπεν εγκατέλειψε στον προτελευταίο γύρο με αποτέλεσμα να τερματίσει 15ος.
Χούλκενμπεργκ, Οκόν και Αλόνσο πήραν την 6η, 7η και 8η θέση ενώ Ο Μάγκνουσεν με τον Γκασλύ συμπλήρωσαν την δεκάδα στην 9η και 10 θέση αντίστοιχα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ