Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

"Έκρηξη" στις μάσκες Εικονικής Πραγματικότητας

Νέα έκθεση του διεθνούς οργανισμού International Data Corporation θέλει για τα επόμενα μόλις 4 χρόνια, τον δεκαπλασιασμό των μασκών Εικονικής Πραγματικότητας που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά!

Το 2016, ήταν η χρονιά που η Εικονική Πραγματικότητα έφτασε στον τελικό καταναλωτή μέσω πέντε βασικών VR Headsets: το Oculus Rift, το Samsung Gear VR, το HTC Vive, το Playstation VR και φυσικά το Google Cardboard. Η Sony έχει ανακοινώσει πως από τον Οκτώβριο του 2016 έχει πουλήσει περίπου 1 εκατομμύριο PSVR, η Samsung δημοσίευσε την ενεργοποίηση 5 εκατομμυρίων Gear VR, ενώ η Google έχει εδώ και μήνες δηλώσει πως 10 εκατομμύρια καταναλωτές έχουν προμηθευτεί τα λεγόμενα «χαρτόνια» της (Cardboard).

Σύμφωνα με τον Ramon Llamas, διευθυντή Ερευνών της IDC, φέτος αναμένεται η διάθεση και άλλων μασκών Εικονικής Πραγματικότητας που θ’ αυξήσει τον ανταγωνισμό στην αγορά VR: «Είναι πλέον ξεκάθαρο πως η Virtual Reality δεν αποκτά φανατικούς οπαδούς μόνο στους λάτρεις της τεχνολογίας, αλλά και στους gamers και σε όσους ανακαλύπτουν σιγά σιγά τις απεριόριστες προοπτικές της Εικονικής Πραγματικότητας. Τους επόμενους μήνες περιμένουμε την κυκλοφορία συναρπαστικών VR εμπειριών, που θα προσελκύσουν αναπόφευκτα εκατομμύρια νέους καταναλωτές».

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών, η αξία των μασκών Επαυξημένης Πραγματικότητας θ’ αρχίσει από φέτος να αυξάνεται με φρενήρεις ρυθμούς, αγγίζοντας το 2021 τα 48 δισεκατομμύρια δολάρια, από 200 εκατομμύρια πέρυσι.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε βέβαια πως μια αντίστοιχη έρευνα της IDC το 2011, απέτυχε παταγωδώς να προβλέψει την πορεία της νέας – τότε – πλατφόρμας των Windows Phones της Microsoft. Η πρόβλεψη ήθελε πως οι χρήστες κινητών τηλεφώνων με λογισμικό Windows θα έχουν ξεπεράσει το iOS της Apple μέχρι το 2015! Σήμερα, τα Windows Phone αποσύρονται…


vrnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ