Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Έλληνας τραγουδιστής αποκάλυψε: Είχα παράλληλα 11 γυναίκες και την... σύζυγό μου

Σε μια αποκάλυψη προχώρησε γνωστός Έλληνας τραγουδιστής, ο οποίος εξομολογήθηκε ότι έχει παντρευτεί, όχι μία, ούτε δύο, αλλά… δώδεκα φορές.

Ο λόγος για τον Τάσο Μπουγά, ο οποίος μιλώντας σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ΑΝΤ1, δήλωσε πώς έχει κάνει δύο γάμους στην Ελλάδα και δέκα στο εξωτερικό.

«Έχω κάνει 12 γάμους, δύο στην Ελλάδα και 10 στο εξωτερικό. Πάντα έβρισκα μια γυναίκα, την παντρευόμουν στο εξωτερικό με πολιτικό γάμο και παρέμενα νόμιμα. Ήμουν παντρεμένος με μία και κάθε πρωί αργούσα γιατί έμπλεκα με μία άλλη. Παράλληλα, την έβρισκα από εδώ, την έβρισκα από εκεί, μου άρεσε ρε παιδί μου. Είχα παράλληλα 11 γυναίκες και την σύζυγό μου. Μια φορά όλες ξεμάλλιασαν τη μία που έβγαινα μαζί της», ανέφερε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ