Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

«Η Ρίτα Σακελλαρίου σχεδόν ξεψύχησε στα χέρια μου»

«Ήταν σε τέτοια κατάσταση που δεν μπορούσε να μιλήσει, μόνο που με είδε, κατάλαβε ότι ήμουν εγώ και της έπιανα το χέρι…», αυτό δήλωσε διάσημη τραγουδίστρια
μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή του «Ε».
Ο λόγος για την Κατερίνα Στανίση, η οποία στη συνέντευξή της μίλησε μεταξύ άλλων για την τελευταία της συνάντηση με τη Ρίτα Σακελλαρίου, λίγα λεπτά πριν “φύγει” από τη ζωή.
«Ήταν σε τέτοια κατάσταση που δεν μπορούσε να μιλήσει, μόνο που με είδε, κατάλαβε ότι ήμουν εγώ και της έπιανα το χέρι. Αυτό μου φτάνει, για μένα είναι ευλογία, διότι μετά που έφυγα, μετά από πέντε λεπτά, άφησε την πνοή της. Γι’ αυτό δεν πρέπει να κρατάμε κακία. Σχεδόν ξεψύχησε στα χέρια μου», ανέφερε χαρακτηριστικά η Κατερίνα Στανίση.

Δείτε το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ