Ποιος δεν μπορεί να ξεχωρίσει ένα MPV από ένα SUV; Γιατί λοιπόν το συζητάμε; Επειδή τα MPV αλλάζουν και οι δύο κατηγορίες έχουν αρχίσει να αποκτούν κοινά χαρακτηριστικά. Γιατί όμως και πως ξεχωρίζουμε τι είναι τι;
Θα έλεγε κανείς πως τα SUV έχουν σαφή χαρακτήρα που ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο. Προέρχονται εξάλλου από τα εκτός δρόμου οχήματα, είναι ψηλά, τετράγωνα, και φωνάζουν από χιλιόμετρα τι ακριβώς είναι.
Τo σημαντικότερο όμως που έχουν τα SUV είναι ότι αρέσουν. Ο κόσμος τα αγοράζει. Το 2016 στην Ευρώπη τα SUV ήταν η πιο γρήγορα αναδυόμενη κατηγορία, και η τρίτη δημοφιλέστερη. Την ίδια τάση ακολουθεί η κατηγορία και στην Ελλάδα.
Τα MPV από την άλλη είναι σαν μικρά βαν. Και γιΆ αυτό ξεχωρίζουν. Γι αυτό και δεν πουλάνε, τουλάχιστον κρίνοντας από τις πωλήσεις της κατηγορίας τα τελευταία δέκα χρόνια. Και έτσι από κει που κάθε μάρκα είχε τουλάχιστον δύο αν όχι περισσότερα μοντέλα MPV, σήμερα τα MPV ή θα αλλάξουν ή θα εξαφανιστούν.
Τα μικρά MPV σχεδόν εξαφανίστηκαν. Το Nissan Note είναι μάλλον στην τελευταία γενιά του, τα διάφορα γαλλικά μικρά MPV εξαφανίστηκαν, ενώ τα μόνα που επιμένουν είναι το Citroen C3 Picasso, το Opel Meriva και το Ford B-Max. Αν όμως προσέξει κανείς το μικρό Picasso θα προσέξει ότι σε σχέση με τα άλλα, διαφέρει, έχει μούρη, οριζόντιο καπό και είναι πιο τετράγωνο από ποτέ.
Ένα κλικ πιο πάνω, στα μικρομεσαία και μεσαία MPV, οι Γάλλοι, οι πρώτοι διδάξαντες, έχουν σχεδόν αποσύρει τα μοντέλα τους. Η Peugeot δεν έχει κανένα, ενώ η Renault επιμένει μόνο με το Scenic. Το πρώτο MPV της αγοράς, το Espace μεταμορφώθηκε ήδη. Πιο ψηλό, πιο τετράγωνο, πιο SUV.
Η Peugeot αντικατέστησε το 3008 με ένα πλήρες SUV πλέον, ενώ και το 5008 θα είναι SUV με επταθέσια δυνατότητα. Τα MPV όπως τα ξέραμε συνεχίζουν φυσικά, αλλά μπροστά στην επιτυχία των SUV πολλοί κατασκευαστές θα κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση με τους Γάλλους, μεταμορφώνοντας τα MPV τους σε SUV. Αυτά τα αυτοκίνητα τυπικά δεν έχουν τετρακίνηση, έχουν αυξημένες χρηστικές δυνατότητες, ενώ κάποια απλά παντρεύουν τις δύο κατηγορίες και καθαρίζουν με την ύπαρξη δύο διαφορικών.
Εσείς ποια μοντέλα ξεχωρίζετε ως MPV που έγιναν SUV; Δεν είναι καλύτερα έτσι; Δεν είναι ο γάμος των δύο κατηγοριών ακόμη πιο πρακτικός, ακόμη και αν πήρε μερικά ακόμη εκτός δρόμου στοιχεία από τα SUV; Τι λέτε; Μήπως το προτιμάτε έτσι;
Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr
Θα έλεγε κανείς πως τα SUV έχουν σαφή χαρακτήρα που ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί στο δρόμο. Προέρχονται εξάλλου από τα εκτός δρόμου οχήματα, είναι ψηλά, τετράγωνα, και φωνάζουν από χιλιόμετρα τι ακριβώς είναι.
Τo σημαντικότερο όμως που έχουν τα SUV είναι ότι αρέσουν. Ο κόσμος τα αγοράζει. Το 2016 στην Ευρώπη τα SUV ήταν η πιο γρήγορα αναδυόμενη κατηγορία, και η τρίτη δημοφιλέστερη. Την ίδια τάση ακολουθεί η κατηγορία και στην Ελλάδα.
Τα MPV από την άλλη είναι σαν μικρά βαν. Και γιΆ αυτό ξεχωρίζουν. Γι αυτό και δεν πουλάνε, τουλάχιστον κρίνοντας από τις πωλήσεις της κατηγορίας τα τελευταία δέκα χρόνια. Και έτσι από κει που κάθε μάρκα είχε τουλάχιστον δύο αν όχι περισσότερα μοντέλα MPV, σήμερα τα MPV ή θα αλλάξουν ή θα εξαφανιστούν.
Τα μικρά MPV σχεδόν εξαφανίστηκαν. Το Nissan Note είναι μάλλον στην τελευταία γενιά του, τα διάφορα γαλλικά μικρά MPV εξαφανίστηκαν, ενώ τα μόνα που επιμένουν είναι το Citroen C3 Picasso, το Opel Meriva και το Ford B-Max. Αν όμως προσέξει κανείς το μικρό Picasso θα προσέξει ότι σε σχέση με τα άλλα, διαφέρει, έχει μούρη, οριζόντιο καπό και είναι πιο τετράγωνο από ποτέ.
Ένα κλικ πιο πάνω, στα μικρομεσαία και μεσαία MPV, οι Γάλλοι, οι πρώτοι διδάξαντες, έχουν σχεδόν αποσύρει τα μοντέλα τους. Η Peugeot δεν έχει κανένα, ενώ η Renault επιμένει μόνο με το Scenic. Το πρώτο MPV της αγοράς, το Espace μεταμορφώθηκε ήδη. Πιο ψηλό, πιο τετράγωνο, πιο SUV.
Η Peugeot αντικατέστησε το 3008 με ένα πλήρες SUV πλέον, ενώ και το 5008 θα είναι SUV με επταθέσια δυνατότητα. Τα MPV όπως τα ξέραμε συνεχίζουν φυσικά, αλλά μπροστά στην επιτυχία των SUV πολλοί κατασκευαστές θα κινηθούν προς την ίδια κατεύθυνση με τους Γάλλους, μεταμορφώνοντας τα MPV τους σε SUV. Αυτά τα αυτοκίνητα τυπικά δεν έχουν τετρακίνηση, έχουν αυξημένες χρηστικές δυνατότητες, ενώ κάποια απλά παντρεύουν τις δύο κατηγορίες και καθαρίζουν με την ύπαρξη δύο διαφορικών.
Εσείς ποια μοντέλα ξεχωρίζετε ως MPV που έγιναν SUV; Δεν είναι καλύτερα έτσι; Δεν είναι ο γάμος των δύο κατηγοριών ακόμη πιο πρακτικός, ακόμη και αν πήρε μερικά ακόμη εκτός δρόμου στοιχεία από τα SUV; Τι λέτε; Μήπως το προτιμάτε έτσι;
Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ