To Tramontana GT V10 αποτελεί, ανεπίσημα ακόμα, το διάδοχο του Tramontana που πρωτοεμφανίστηκε σαν concept το 2005 στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης.
Οι μόνες πληροφορίες για το αυτοκίνητο, προέρχονται από αγγελία που έχει τοποθετήσει η ισπανική εταιρεία που το κατασκευάζει, η Advanced Design Tramontana, σε διαδυκτιακό ιστότοπο πώλησης πολυτελών αγαθών (δείτε την αγγελία στο JamesEdition).
Το αυτοκίνητο, το οποίο είναι κατασκευασμένο κύριως για track days, εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα V10, σε αντίθεση με τον V12 με τα διπλά τούρμπο που χρησιμοποιούσε το πρώτο Tramontana. Το μοτέρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο, με ισχύ που πιθανολογείται στους 608ps καθώς ούτε για τεχνικά του χαρακτηριστικά υπάρχει κάτι επίσημο αλλά ούτε και για το σασί του που εικάζεται πως θα είναι από ανθρακονήματα.
Ο τυχερός οδηγός του Tramontanα GT V10 θα χρησιμοποιεί 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο με paddles για αλλαγή των ταχυτήτων. Ωστόσο το καταλανικό "όπλο" δεν είναι καθόλου φθηνό καθώς κοστίζει 455.000€.
Το αυτοκίνητο που απεικονίζεται στη φωτογραφία είναι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί η μεξικάνικη εταιρεία για δοκιμές, το οποίο χρησιμοποιεί V12 με διπλά τούρμπο απόδοσης 729ps και έχει διανύσει πάνω από 150.000km, με σκοπό την βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών του.
Το αυτοκίνητο, το οποίο είναι κατασκευασμένο κύριως για track days, εφοδιάζεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα V10, σε αντίθεση με τον V12 με τα διπλά τούρμπο που χρησιμοποιούσε το πρώτο Tramontana. Το μοτέρ είναι τοποθετημένο στο κέντρο, με ισχύ που πιθανολογείται στους 608ps καθώς ούτε για τεχνικά του χαρακτηριστικά υπάρχει κάτι επίσημο αλλά ούτε και για το σασί του που εικάζεται πως θα είναι από ανθρακονήματα.
Ο τυχερός οδηγός του Tramontanα GT V10 θα χρησιμοποιεί 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο με paddles για αλλαγή των ταχυτήτων. Ωστόσο το καταλανικό "όπλο" δεν είναι καθόλου φθηνό καθώς κοστίζει 455.000€.
Το αυτοκίνητο που απεικονίζεται στη φωτογραφία είναι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιεί η μεξικάνικη εταιρεία για δοκιμές, το οποίο χρησιμοποιεί V12 με διπλά τούρμπο απόδοσης 729ps και έχει διανύσει πάνω από 150.000km, με σκοπό την βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ