Ο Ράικονεν αγωνίζονταν για λογαριασμό της Ferrari την τριετία 2007 - 2009. Ο 33χρονος Φινλανδός έχει κατακτήσει το μοναδικό του τίτλο το 2007 με τα χρώματα της Ιταλικής ομάδας αλλά και 9 από τις 20 νίκες της καριέρας του. Θα τρέξει με τη Ferrari για τα επόμενα δυο χρόνια το 2014 και το 2015.
Ο Ράικονεν έκανε ντεμπούτο στη F1, το 2001 με τα χρώματα της Sauber. Από την πρώτη στιγμή θεωρήθηκε εξωπραγματικό ταλέντο και αυτό φάνηκε από την επόμενη κιόλας χρονιά με τη μεταγραφή του στη McLaren. Ο Ράικονεν διεκδίκησε τον τίτλο από τον Αλόνσο το 2005 όταν και πήρε 7 νίκες για λογαριασμό της McLaren. Δεν τα κατάφερε τότε, τα κατάφερε όμως το 2007 παίρνοντας το πρωτάθλημα στο Ιντερλάγος στο φινάλε με τους Χάμιλτον και Αλόνσο να ισοβαθμούν πίσω του με την ελάχιστη δυνατή διαφορά.
Ο Ράικονεν έφυγε άκομψα από τη Ferrari για να δώσει τη θέση του στον Αλόνσο το 2010 και η Ιταλική ομάδα τον πλήρωνε δυο χρονιές χωρίς εργασία. Ο Iceman έκανε το κέφι του στο WRC και το 2012 επέστρεψε με τη Lotus εντυπωσιάζοντας. Πήρε νίκη στο Άμπου Ντάμπι, έμεινε στη μάχη του τίτλου ως το τέλος και φέτος ξεκίνησε τη χρονιά με το δεξί κερδίζοντας στην Αυστραλία.
Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθότι η Βρετανική ομάδα δεν είχε τα χρήματα για να εξελίξει το μονοθέσιο ανταγωνιστικά προς τις κορυφαίες ομάδες. Η φυγή του τεχνικού διευθυντή της Lotus Τζέιμς Άλισον που πλέον βρίσκεται στις τάξεις της Ferrari ουσιαστικά άνοιξε το δρόμο για το Ράικονεν.
Από τη στιγμή που ο Φινλανδός αποφάσισε ότι θέλει να φύγει από τη Lotus εξέτασε όλα τα ενδεχόμενα. Τη Red Bull, τη McLaren και τη Ferrari όπου τελικά συμφώνησε. Πιθανόν βαρύτητα σ’ αυτή την έκβαση να έπαιξε το οικονομικό σκέλος, το τι μπορούσε αλλά και το ποια ομάδα θεωρεί πως θα του δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Τι λέει ο Αλόνσο
Ο Ράικονεν έκανε ντεμπούτο στη F1, το 2001 με τα χρώματα της Sauber. Από την πρώτη στιγμή θεωρήθηκε εξωπραγματικό ταλέντο και αυτό φάνηκε από την επόμενη κιόλας χρονιά με τη μεταγραφή του στη McLaren. Ο Ράικονεν διεκδίκησε τον τίτλο από τον Αλόνσο το 2005 όταν και πήρε 7 νίκες για λογαριασμό της McLaren. Δεν τα κατάφερε τότε, τα κατάφερε όμως το 2007 παίρνοντας το πρωτάθλημα στο Ιντερλάγος στο φινάλε με τους Χάμιλτον και Αλόνσο να ισοβαθμούν πίσω του με την ελάχιστη δυνατή διαφορά.
Ο Ράικονεν έφυγε άκομψα από τη Ferrari για να δώσει τη θέση του στον Αλόνσο το 2010 και η Ιταλική ομάδα τον πλήρωνε δυο χρονιές χωρίς εργασία. Ο Iceman έκανε το κέφι του στο WRC και το 2012 επέστρεψε με τη Lotus εντυπωσιάζοντας. Πήρε νίκη στο Άμπου Ντάμπι, έμεινε στη μάχη του τίτλου ως το τέλος και φέτος ξεκίνησε τη χρονιά με το δεξί κερδίζοντας στην Αυστραλία.
Η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη καθότι η Βρετανική ομάδα δεν είχε τα χρήματα για να εξελίξει το μονοθέσιο ανταγωνιστικά προς τις κορυφαίες ομάδες. Η φυγή του τεχνικού διευθυντή της Lotus Τζέιμς Άλισον που πλέον βρίσκεται στις τάξεις της Ferrari ουσιαστικά άνοιξε το δρόμο για το Ράικονεν.
Από τη στιγμή που ο Φινλανδός αποφάσισε ότι θέλει να φύγει από τη Lotus εξέτασε όλα τα ενδεχόμενα. Τη Red Bull, τη McLaren και τη Ferrari όπου τελικά συμφώνησε. Πιθανόν βαρύτητα σ’ αυτή την έκβαση να έπαιξε το οικονομικό σκέλος, το τι μπορούσε αλλά και το ποια ομάδα θεωρεί πως θα του δώσει ανταγωνιστικό μονοθέσιο.
Τι λέει ο Αλόνσο
Ο Ισπανός πρωταθλητής ξεκαθάρισε πως θα συνεργαστεί το 2014 με τον teammate του όποιος και αν είναι αυτός.
Δεδομένου πως ο Μάσα δε θα βρίσκεται στην Ιταλική ομάδα του χρόνου, ο Αλόνσο θα αντιμετωπίσει μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Ο 32χρονος μέχρι σήμερα με εξαίρεση το 2007 στη McLaren ποτέ δεν βρέθηκε σε ομάδα όπου να μην έχει status Νο 1 οδηγού. Το 2007 που η McLaren αντιμετώπισε αυτόν και το Χάμιλτον ισότιμα έγινε όπως ίσως θυμάστε εμφύλιος πόλεμος. Το αποτέλεσμα ήταν οι ασημί να χάσουν έναν παγκόσμιο τίτλο που ήταν κάτι παραπάνω από σίγουρα, δικός τους. Αυτός πήγε στο Ράικονεν στην πρώτη του χρονιά με τη Ferrari. Δυο χρόνια αργότερα ο Αλόνσο με τα χρήματα της Santander έδιωξε τον Iceman από τη Ferrari και πήρε τη θέση του.
Από το 2010 μέχρι και σήμερα η αντιμετώπιση που είχε στη Ferrariπεριγράφεται περίτρανα από τη διάσημη φράση: «Φελίπε ο Φερνάντο είναι ταχύτερος από σένα». O Αλόνσο είχε την απόλυτη στήριξη της ομάδας και του Μάσα, σε ότι ήθελε. Το μονοθέσιο στήνονταν στα μέτρα του και όλα ξεκινούσαν από το πως θα βοηθηθεί αυτός στη μάχη του τίτλου.
Θα αλλάξει αυτό το 2014 και πως θα τον επηρεάσει; Ο ίδιος έχει άλλη οπτική: «Δουλέψαμε τέσσερα χρόνια σκληρά με το Φελίπε για λογαριασμό της Ferrari. Τον σέβομαι. Ότι απόφαση και να πάρει η ομάδα θα είναι για καλό, θα συνεχίσω να δουλεύω για να πετύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τη Ferrari. Ο τρόπος ζωής μου είναι η Ferrari, η ομάδα μου, η δεύτερη οικογένειά μου, οι φίλοι μου».
Είναι δεδομένο πως ο Αλόνσο κάθε άλλο παρά ευχαριστημένος είναι με την πιθανή έλευση του Ράικονεν καθότι η παρουσία του Φινλανδού πρωταθλητή με τη Ferrari σίγουρα μειώνει τις δικές του δυνατότητες να διεκδικήσει τον τίτλο. Μένει να μάθουμε την τελική απόφαση της Ferrari κάτι που πιθανόν θα γίνει σήμερα. Το πιθανότερο είναι πως ο Ράικονεν θα αντικαταστήσει το Μάσα, σε περίπτωση που δε συμβεί αυτό δεν αποκλείεται στην Ferrari να πάει ο Χούλκενμπεργκ.
Δεδομένου πως ο Μάσα δε θα βρίσκεται στην Ιταλική ομάδα του χρόνου, ο Αλόνσο θα αντιμετωπίσει μια πρωτόγνωρη κατάσταση. Ο 32χρονος μέχρι σήμερα με εξαίρεση το 2007 στη McLaren ποτέ δεν βρέθηκε σε ομάδα όπου να μην έχει status Νο 1 οδηγού. Το 2007 που η McLaren αντιμετώπισε αυτόν και το Χάμιλτον ισότιμα έγινε όπως ίσως θυμάστε εμφύλιος πόλεμος. Το αποτέλεσμα ήταν οι ασημί να χάσουν έναν παγκόσμιο τίτλο που ήταν κάτι παραπάνω από σίγουρα, δικός τους. Αυτός πήγε στο Ράικονεν στην πρώτη του χρονιά με τη Ferrari. Δυο χρόνια αργότερα ο Αλόνσο με τα χρήματα της Santander έδιωξε τον Iceman από τη Ferrari και πήρε τη θέση του.
Από το 2010 μέχρι και σήμερα η αντιμετώπιση που είχε στη Ferrariπεριγράφεται περίτρανα από τη διάσημη φράση: «Φελίπε ο Φερνάντο είναι ταχύτερος από σένα». O Αλόνσο είχε την απόλυτη στήριξη της ομάδας και του Μάσα, σε ότι ήθελε. Το μονοθέσιο στήνονταν στα μέτρα του και όλα ξεκινούσαν από το πως θα βοηθηθεί αυτός στη μάχη του τίτλου.
Θα αλλάξει αυτό το 2014 και πως θα τον επηρεάσει; Ο ίδιος έχει άλλη οπτική: «Δουλέψαμε τέσσερα χρόνια σκληρά με το Φελίπε για λογαριασμό της Ferrari. Τον σέβομαι. Ότι απόφαση και να πάρει η ομάδα θα είναι για καλό, θα συνεχίσω να δουλεύω για να πετύχω τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με τη Ferrari. Ο τρόπος ζωής μου είναι η Ferrari, η ομάδα μου, η δεύτερη οικογένειά μου, οι φίλοι μου».
Είναι δεδομένο πως ο Αλόνσο κάθε άλλο παρά ευχαριστημένος είναι με την πιθανή έλευση του Ράικονεν καθότι η παρουσία του Φινλανδού πρωταθλητή με τη Ferrari σίγουρα μειώνει τις δικές του δυνατότητες να διεκδικήσει τον τίτλο. Μένει να μάθουμε την τελική απόφαση της Ferrari κάτι που πιθανόν θα γίνει σήμερα. Το πιθανότερο είναι πως ο Ράικονεν θα αντικαταστήσει το Μάσα, σε περίπτωση που δε συμβεί αυτό δεν αποκλείεται στην Ferrari να πάει ο Χούλκενμπεργκ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ