«Δεν απεμπολούμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Η γλώσσα, ο πολιτισμός, η εθνική μας κληρονομιά αποτελούν μία συνέχεια σε τούτο τον τόπο, που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον».
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, ερωτηθείς από δημοσιογράφους, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» από το Β’ Θερινό Τμήμα της Βουλής, σχετικά με την διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και των Θρησκευτικών, δήλωσε:
«Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, ακούστηκαν πολλά από κάποιους συναδέλφους, για τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, που κάποιοι αποκάλεσαν νεκρή γλώσσα και για το μάθημα των θρησκευτικών. Επιτρέψτε μου να θυμίσω αυτό που είπε ένας σύγχρονος μας φιλόσοφος: «Ο σύγχρονος κόσμος βασίζεται πάνω σε τρεις λόφους: στο Γολγοθά, στον Παρθενώνα και στο Καπιτώλιο».
Ας μην απεμπολούμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Η γλώσσα, ο πολιτισμός, η εθνική μας κληρονομιά αποτελούν μία συνέχεια σε τούτο τον τόπο, που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον. Ας μην ξεχνάμε ότι η γλώσσα μας αποτελεί τη συνέχεια της αρχαίας ελληνικής. Πολλές λέξεις της αρχαίας ελληνικής πέρασαν στη νεοελληνική γλώσσα και, φυσικά, δεν πρόκειται για νεκρή γλώσσα. Αλλοίμονο εάν εμείς σταματήσουμε να διδάσκουμε τη γλώσσα μας στα νέα παιδιά, όταν σε άλλα κράτη, όπως στη Βρετανία και αλλού, διδάσκουν τη γλώσσα μας».
Ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, ερωτηθείς από δημοσιογράφους, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου για την «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» από το Β’ Θερινό Τμήμα της Βουλής, σχετικά με την διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και των Θρησκευτικών, δήλωσε:
«Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, ακούστηκαν πολλά από κάποιους συναδέλφους, για τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, που κάποιοι αποκάλεσαν νεκρή γλώσσα και για το μάθημα των θρησκευτικών. Επιτρέψτε μου να θυμίσω αυτό που είπε ένας σύγχρονος μας φιλόσοφος: «Ο σύγχρονος κόσμος βασίζεται πάνω σε τρεις λόφους: στο Γολγοθά, στον Παρθενώνα και στο Καπιτώλιο».
Ας μην απεμπολούμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Η γλώσσα, ο πολιτισμός, η εθνική μας κληρονομιά αποτελούν μία συνέχεια σε τούτο τον τόπο, που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον. Ας μην ξεχνάμε ότι η γλώσσα μας αποτελεί τη συνέχεια της αρχαίας ελληνικής. Πολλές λέξεις της αρχαίας ελληνικής πέρασαν στη νεοελληνική γλώσσα και, φυσικά, δεν πρόκειται για νεκρή γλώσσα. Αλλοίμονο εάν εμείς σταματήσουμε να διδάσκουμε τη γλώσσα μας στα νέα παιδιά, όταν σε άλλα κράτη, όπως στη Βρετανία και αλλού, διδάσκουν τη γλώσσα μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ