Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Η ΣΕΞΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΕΞ!

Τα μυστικά του καλογυμνασμένου σώματός της και της άψογης φόρμας της αποκάλυψε η Lucy Mecklenburgh, η οποία είναι ηθοποιός, τηλεοπτική περσόνα και μοντέλο από το Εσεξ της Βρετανίας.

Η 21χρονη μελαχρινή μετά το χωρισμό της από τον Mario Falcone, αποφάσισε να αλλάξει προς το καλύτερο την εξωτερική της εμφάνιση χάνοντας κάποια κιλά και τονώνοντας το σώμα της.

Σήμερα δηλώνει καλύτερα από ποτέ: «Η γυμναστική και η διατροφή που έκανα ήταν τόσο αποτελεσματικές που είμαι πια εθισμένη σε αυτές. Δεν μπορώ να φανταστώ να μην κάνω κάποια μέρα γυμναστική. Ξεκινάω με κυκλική προπόνηση. Κάνω απαραιτήτως τουλάχιστον 100 ροκανίσματα τη μέρα. Ξυπνάω το πρωί και κάνω όσα μπορώ. Δεν μου άρεσε ο πισινός μου και τα πόδια μου και δούλεψα πολύ σε αυτά και τώρα είμαι πολύ χαρούμενη με το αποτέλεσμα». 














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ