Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2023

Αμίμητες ατάκες του χαρισματικού Γούντι Άλεν


Αδιαμφισβήτητα είναι ένας από τους πλέον ταλαντούχους σκηνοθέτες, ηθοποιούς και συγγραφείς της γενιάς του. Με μια χαρακτηριστική εμφάνιση και ακόμη πιο ιδιαίτερες ατάκες, τα λόγια του είτε από συνεντεύξεις είτε από ταινίες σίγουρα θα μείνουν στην ιστορία…

Υπάρχουν δύο ειδών άνθρωποι: οι καλοί και οι κακοί. Οι καλοί κοιμούνται καλύτερα, αλλά οι κακοί φαίνεται ότι περνούν καλύτερα ξύπνιοι.

Το μυστικό της επιτυχίας; Να είσαι διαφορετικός από τους άλλους.

Μπορείς να ζήσεις μέχρι τα εκατό, αν απαρνηθείς όλα τα πράγματα που σε κάνουν να θέλεις να ζήσεις μέχρι τα εκατό.

Δεν είναι που με τρομάζει ο θάνατος. Απλώς, δεν θα ήθελα να είμαι παρών όταν θα μου συμβεί.

Πρέπει να γυρίσω γρήγορα πίσω, πριν πάρουν είδηση ότι δεν με έχουν ανάγκη.

Η πρώτη μου γυναίκα ήταν πολύ ανώριμη. Έμπαινε στο μπάνιο και… βύθιζε τα καραβάκια μου.

Τα λεφτά είναι καλύτερα απ’ τη φτώχεια, αν μη τι άλλο, για οικονομικούς λόγους.

Η απάντηση είναι ναι. Μπορείτε όμως να μου θυμίσετε την ερώτηση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ