Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Κρέσπο: «Πεπρωμένο μου ο ΠΑΟΚ - Δεν πίστευα ποτέ ότι θα μείνω τόσα χρόνια»

Ο ΠΑΟΚ αποδείχθηκε το πεπρωμένο του και ο Άνχελ Κρέσπο παραχώρησε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη, μιλώντας για το σύλλογο που έμελλε να τον σημαδέψει. Παράλληλα, θυμήθηκε και το απίθανο σκηνικό με τον Κριστιάνο Ρονάλντο!

Είναι κάτι που έχει επισημάνει πολλές φορές στις συνεντεύξεις του. Ο Χοσέ Άνχελ Κρέσπο δεν περίμενε ποτέ πως ο ΠΑΟΚ θα αποτελέσει ένα σταθμό ζωής για αρκετά χρόνια, έχοντας βρει στη Θεσσαλονίκη το δεύτερο σπίτι του. Κάτι που τόνισε και σε συνέντευξή του στην Ισπανία, κάνοντας λόγο για σημάδια και... πεπρωμένο!

Όπως αποκάλυψε ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός, ο ΠΑΟΚ είχε δείξει ενδιαφέρον για την απόκτησή του ένα χρόνο νωρίτερα. Συγκεκριμένα, ανέφερε πως: «Είμαι πολύ του πεπρωμένου και των σημαδιών. Αποφάσισα να αποδεχθώ την πρόταση μετά το ενδιαφέρον που είχαν δείξει για εμένα την προηγούμενη χρονιά. Ο ΠΑΟΚ ήταν ο προορισμός που δεν περίμενα ότι θα κρατήσει τόσα χρόνια...».

Παράλληλα, ο Ισπανός παραδέχθηκε πως βρίσκεται σε ένα κλαμπ που διαρκώς εξελίσσεται, έχοντας ένα φανταστικό κοινό ενώ του έδωσε και τη δυνατότητα να παίξει στην Ευρώπη: «Βρήκα ένα σύλλογο που μεγαλώνει, με εκπληκτικούς οπαδούς που μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Η ατμόσφαιρα που υπάρχει στα παιχνίδια στην Ελλάδα δείχνει πόσο αφοσιωμένοι είναι οι οπαδοί, ειδικά στα ντέρμπι με τον Ολυμπιακό που είναι οι πιο σημαντικοί αγώνες».

Γυρνώντας το χρόνο πίσω, μετά την ιταλική περιπέτεια με τις φανέλες της Πάντοβα, της Μπολόνια και της Ελλάς Βερόνα, ο Κρέσπο κατέληξε στην Κόρδοβα, λίγα χιλιόμετρα από την γενέτειρά του, την Σεβίλλη. Όπως παραδέχθηκε δεν ήταν μια καλή χρονιά σε επίπεδο ομάδας λόγω της παρακμής του συλλόγου αλλά ήταν μια από τις καλύτερες για τον ίδιο.

Ένα από τα πιο 'καυτά' θέματα των Μέσων Ενημέρωσης, τότε, ήταν η αποβολή του Κριστιάνο Ρονάλντο στο El Arcángel μετά την επίθεση στον Εντιμάρ: «Εκείνη την ημέρα είχα κάνει ένα πολύ καλό παιχνίδι και ο μόνος που μου δημιουργούσε προβλήματα, ήταν ο Κριστιάνο Ρονάλντο. Ήμουν απολύτως απελπισμένος. Πριν από την αποβολή του, είχε χτυπήσει και εμένα, χωρίς να το δει ο διαιτητής», ανέφερε ο Κρέσπο, ο οποίος μίλησε για πρώτη φορά για το τι συνέβη μετά από εκείνο το παιχνίδι...

Αν και ο ίδιος ήταν πρόθυμος να μιλήσει σε όλα τα Μέσα για να διευκρινίσει τι συνέβη, ο πρόεδρος της Κόρδοβα τον κάλεσε γιατί είχε διαφορετική άποψη: «Ο πρόεδρος με κάλεσε και μου είπε ότι δεν μπορούσα να επικρίνω τη Ρεάλ Μαδρίτης επειδή ήταν φιλικός σύλλογος. Αφενός, μου τηλεφώνησε, λέγοντας να κλείσω το κινητό μου, να μπω στο σπίτι μου και να αποσυνδεθώ αλλά ταυτόχρονα έλεγε στον Τύπο ότι θα μπορούσα να τους βοηθήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ