Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Αυτά είναι τα πιο παράξενα αιτήματα πελατών σε βρετανικά ξενοδοχεία

Τα πιο παράξενα αιτήματα που διατυπώθηκαν το 2018 από τουρίστες αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι της βρετανικής αλυσίδας οικονομικών ξενοδοχείων Travelodge, στις 552 μονάδες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διαβάστε ορισμένα από αυτά...

Επισκέπτης στο Cardiff Central ρώτησε το προσωπικό αν χιονίσει την επομένη ημέρα, καθώς επιθυμούσε, όπως είπε, γάμο στα λευκά.

Άλλος ζήτησε από το προσωπικό του Covent Garden να του εξασφαλίσει την Ανατολή του ήλιου από το παράθυρο της κρεβατοκάμαρας.

Στο ξενοδοχείο King Cross, ένας πελάτης ζήτησε να του γεμίσουν τη μπανιέρα με φρέσκο κατσικίσιο γάλα, ενώ επισκέπτης στο London Waterloo ζήτησε από το προσωπικό να διασφαλίσει ότι το London Eye θα γυρίζει με κατεύθυνση αντίθεση του ρολογιού.

Στο Windsor Central, ένας επισκέπτης, λάτρης της βασιλικής οικογένειας, ζήτησε από τους εργαζομένους του ξενοδοχείου να κρατήσουν τη θέση του στην ουρά για το γάμο του Χάρι και της Μέγκαν ενώ εκείνος κοιμόταν.

Στο Torquay, ερωτευμένος επισκέπτης ζήτησε από το προσωπικό να του οργανώσει επίδειξη δελφινιών στις 9 το βράδυ, την ώρα που θα έκανε πρόταση γάμου στη σύντροφό του.

Ένα από τα πιο παράξενα αιτήματα στο Λίβερπουλ προήθε από καλεσμένο γάμου ο οποίος ζήτησε να ντυθούν 4 άτομα από το προσωπικό με αμφίεση των Μπιτλς και να παίξουν μουσική στο γάμο του φίλου του καθώς είχε ακυρωθεί η μπάντα της γαμήλιας δεξίωσης.

Σύμφωνα με την Travelodge, το 50% των επισκεπτών της αφορούν επαγγελματικά ταξίδια, και, ως εκ τούτου, έχουν μεγάλες απαιτήσεις.

Ταξιδιώτης σε επαγγελματικό ταξίδι στο Νιουκάστλ ζήτησε κράτηση για θαλάσσια μεταφορά προκειμένου να αποφύγει την κίνηση, ενώ άλλος την αλλαγή του ονόματος του τέταρτου ορόφου πριν την άφιξή του στο ξενοδοχείο καθώς είχε, όπως είπε, κακότυχο αριθμό στην πατρίδα του. Ο ίδιος ζήτησε να του τοποθετήσουν 8 χρυσούς δράκους στο δωμάτιο για καλή τύχη.

Άλλος, ρώτησε το υψόμετρο και το γεωγραφικό μήκος του ξενοδοχείου, καθώς είχε κανονίσει να φθάσει με ελικόπτερο.

Διαβάστε άλλα παράξενα αιτήματα πελατών της ξενοδοχειακής αλυσίδας...

-Μπορείτε να φέρετε Beluga Caviar από τη Ρωσία για το αποψιμό δείπνο; (σε ξενοδοχείο της αλυσίδας στο Λονδίνο)

-Μπορείτε να κατασκευάσετε ένα κρεβάτι γάτας πριν μείνω στο ξενοδοχείο για τις 2 γάτες μου; (στο Μπρίστολ)

-Δε μπορώ να θυμηθώ αν ενεργοποίησα το συναργερμο στο σπίτι μου, μπορείτε να με μεταφέρετε οδικώς στο σπίτι μου στο Sandbanks για να το ελέγξω;

-Μπορείτε να γεμίσετε το δωμάτιό μου με 100 ροζ μπαλόνια στο σχήμα της καρδιάς για τα 100α γενέθλια της γιαγιάς μου, τα οποία να έχουν επιγραφή «Χρόνια Πολλά Γιαγιά Gladysis»;

-Μπορεί να μείνει το άλογό μου στο δωμάτιο απόψε;

-Μπορείτε να διασφαλίσετε ότι τα φανάρια θα είναι προγραμματισμένα στο πράσινο για να μην αργήσω σε μια σημαντική επαγγελματική συνάντηση;

-Μπορείτε να καλέσετε στο αεροδρόμιο και να ζητήσετε να μην πετούν αεροπλάνα τη νύχτα, γιατί δε μπορώ να κοιμηθώ; (Αεροδρόμιο Μπέρμιγχαμ)

-Μπορώ να έχω μια αναλυτική λίστα με όλα τα ονόματα των κυκλικών κόμβων της περιοχής για να τα προσθέσω στο ημερολόγιό μου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ