Η εικονιζόμενη, τρακαρισμένη Ferrari Dino 308 GT4 μάγεψε τόσο τον Γάλλο καλλιτέχνη Bertrand Lavier που αποφάσισε να την εκθέσει σε διεθνή έκθεση σύγχρονης τέχνης στο Παρίσι.
Tο έκθεμά του, το οποίο ονόμασε "Dino" μόνο απαρατήρητο δεν πέρασε καθώς Τούρκος συλλέκτης, του οποίου τα στοιχεία παρέμειναν άγνωστα, πλήρωσε 181.500€ για να αποκτήσει μία Ferrari Dino που δεν λειτουργεί καν... Τιμή έξι φορές μεγαλύτερη από την αξία του αυτοκίνητου μεταχειρισμένου!
Για την ιστορία να πούμε πως η Ferrari Dino 308 GT4 είναι ένα από τα πιο ξεχασμένα αυτοκίνητα της Ιταλικής φίρμας. Παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά το 1973, στη διεθνή έκθεση του Παρισιού και είχε δύο σημαντικές διαφορές από τις υπόλοιπες Ιταλίδες… κοκκινομάλλες και όχι μόνο.
Πρώτον, ήταν σχεδιασμένη από τον Bertone και όχι από τον οίκο Pinifarina και γ’ αυτό μέχρι το 1976 η λέξη «Ferrari» έλειπε από το όνομα της.
Δεύτερον ήταν η πρώτη Ferrari παραγωγής με τοποθετημένο το V8 κινητήρα της στο κέντρο. Η εμφάνιση της είχε προκαλέσει αντιπαραθέσεις 30 χρόνια πριν και απ’ ότι φαίνεται ο Bertrand Lavier πρέπει να συμφωνεί με όσους ήταν αντίθετη στη σχεδίαση του Bertone.
Εμείς να θυμίσουμε πως αυτή δεν είναι η πρώτη τρακαρισμένη Ferrari που βλέπουμε να γίνεται έργο τέχνης (δείτε μία τρακαρισμένη Ferrari να γίνεται τραπέζι σαλονιού).
Tο έκθεμά του, το οποίο ονόμασε "Dino" μόνο απαρατήρητο δεν πέρασε καθώς Τούρκος συλλέκτης, του οποίου τα στοιχεία παρέμειναν άγνωστα, πλήρωσε 181.500€ για να αποκτήσει μία Ferrari Dino που δεν λειτουργεί καν... Τιμή έξι φορές μεγαλύτερη από την αξία του αυτοκίνητου μεταχειρισμένου!
Για την ιστορία να πούμε πως η Ferrari Dino 308 GT4 είναι ένα από τα πιο ξεχασμένα αυτοκίνητα της Ιταλικής φίρμας. Παρουσιάσθηκε για πρώτη φορά το 1973, στη διεθνή έκθεση του Παρισιού και είχε δύο σημαντικές διαφορές από τις υπόλοιπες Ιταλίδες… κοκκινομάλλες και όχι μόνο.
Πρώτον, ήταν σχεδιασμένη από τον Bertone και όχι από τον οίκο Pinifarina και γ’ αυτό μέχρι το 1976 η λέξη «Ferrari» έλειπε από το όνομα της.
Δεύτερον ήταν η πρώτη Ferrari παραγωγής με τοποθετημένο το V8 κινητήρα της στο κέντρο. Η εμφάνιση της είχε προκαλέσει αντιπαραθέσεις 30 χρόνια πριν και απ’ ότι φαίνεται ο Bertrand Lavier πρέπει να συμφωνεί με όσους ήταν αντίθετη στη σχεδίαση του Bertone.
Εμείς να θυμίσουμε πως αυτή δεν είναι η πρώτη τρακαρισμένη Ferrari που βλέπουμε να γίνεται έργο τέχνης (δείτε μία τρακαρισμένη Ferrari να γίνεται τραπέζι σαλονιού).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ