Δελτίο Τύπου του Δημοτικού Συμβούλου Θεσσαλονίκης και Επικεφαλής της παράταξης "Ενεργοί Πολίτες - Οικολογία στην Πράξη". Χρήστου Μάτη, σχετικά με το σύστημα διάθεσης κοινόχρηστων ποδηλάτων και τα θέματα που έχουν προκύψει σχετικά.
Δηλαδή ο Δήμος προσδοκά να έχει έσοδα από την παραχώρηση αυτού του δικαιώματος, στο πλαίσιο που έχει χαράξει η αντιδημαρχία Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, της οποίας προΐσταται ο κ.Κουράκης, που επανειλημμένως έχει μιλήσει για το θέμα.
Όπως όμως αναφέρεται στην απόφαση, «προϋπόθεση είναι να αρθούν οι λόγοι ασφαλείας που προτάσσουν το Α και το Β τμήμα της τροχαίας, τα οποία απέστειλαν και σχετικά έγγραφα στις 25 Σεπτεμβρίου και στις 7 Οκτωβρίου 2012. (αριθμός πρωτοκόλλου 1010/7/200-30/10/2012)
Ανάμεσα στις 26 θέσεις, που καθορίστηκαν με την απόφαση, είναι στον αριθμό 12 το Νέο Δημαρχιακό Μέγαρο. Δηλαδή ο Δήμος χρειάζεται απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για την παραχώρηση χώρου στάθμευσης, ακόμη και για τις δικές του εγκαταστάσεις. Ο διαγωνισμός δεν έχει εγκριθεί ακόμη από την αρμόδια αρχή, δηλαδή την Οικονομική Επιτροπή.
Με πρόσκληση που διανεμήθηκε χθες ανακοινώθηκε, ότι την επόμενη Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013 εγκαινιάζεται ο πρώτος πρότυπος σταθμός διάθεσης κοινοχρήστων ποδηλάτων, μπροστά από το Δημαρχιακό Μέγαρο, επί της οδού Β. Γεωργίου 1Α'.
Δεν πρόκειται για την υλοποίηση της απόφασης του Δήμου, αλλά για μία ιδιωτική πρωτοβουλία, την οποία έχει αναλάβει, όπως είχε κάθε δικαίωμα, μία συγκεκριμένη εταιρεία. Ουσιαστικά, δηλαδή, ένας ανταγωνιστής του Δήμου υλοποιεί το ίδιο πρόγραμμα, το οποίο αποφάσισε να κάνει αλλά δεν έχει προχωρήσει ακόμη ο δήμος και σε σημεία στα οποία προγραμματίζει και ο δήμος την ίδια δραστηριότητα.
Όλα αυτά θα ήταν εύλογα σε μία ελεύθερη οικονομία, αν την επιχειρηματική πρωτοβουλία του ανταγωνιστή, που προφανώς απομειώνει τα οφέλη που προσδοκά ο δήμος από την παραχώρηση του δικαιώματος, δεν εγκαινίαζαν ο ίδιος ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας, κ.Χασδάι Καπόν.
Από την εξέλιξη προκύπτουν δύο βασικά ερωτήματα:
1. Πώς παραχωρήθηκε δημόσιος χώρος για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, χωρίς την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου;
2. Τι μέτρα έχουν ληφθεί, για να αρθούν οι λόγοι ασφαλείας που επικαλείται η τροχαία στα έγγραφα της;
Κι ένα δευτερεύον:
3. Ο αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού θα παραστεί στα εγκαίνια;
Το ότι δεν γνωρίζει η αριστερά του δήμου, τι ποιεί η δεξιά της, ήταν γνωστό! Απλώς κάθε μέρα ξεκαθαρίζει περισσότερο, ότι οι καυγάδες στη διοίκηση δεν είναι αποτέλεσμα μόνο διαφορετικών πολιτικών οπτικών.
Απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση τίθενται και ζητήματα ασφαλείας. Αν δυστυχώς επιβεβαιωθούν δεν θα υπάρχουν μόνο φυσικοί αυτουργοί.
Ακολουθούν:
Θεσσαλονίκη: Ο δήμαρχος προωθεί τους ανταγωνιστές του Δήμου!
Στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 22ας Ιουλίου 2013 το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης ενέκρινε την εισήγηση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής για “τη διενέργεια πλειοδοτικού διαγωνισμού για την παραχώρηση δικαιώματος εγκατάστασης σε κοινόχρηστους χώρους στάσεων αναμονής κοινόχρηστων ποδηλάτων και την εκμετάλλευση του δικαιώματος χρήσης”, όπως και την εισήγηση για τον “καθορισμό ανάλογων θέσεων σε κοινόχρηστους χώρους”.Δηλαδή ο Δήμος προσδοκά να έχει έσοδα από την παραχώρηση αυτού του δικαιώματος, στο πλαίσιο που έχει χαράξει η αντιδημαρχία Αστικού Σχεδιασμού, Πολεοδομίας και Δικτύων, της οποίας προΐσταται ο κ.Κουράκης, που επανειλημμένως έχει μιλήσει για το θέμα.
Όπως όμως αναφέρεται στην απόφαση, «προϋπόθεση είναι να αρθούν οι λόγοι ασφαλείας που προτάσσουν το Α και το Β τμήμα της τροχαίας, τα οποία απέστειλαν και σχετικά έγγραφα στις 25 Σεπτεμβρίου και στις 7 Οκτωβρίου 2012. (αριθμός πρωτοκόλλου 1010/7/200-30/10/2012)
Ανάμεσα στις 26 θέσεις, που καθορίστηκαν με την απόφαση, είναι στον αριθμό 12 το Νέο Δημαρχιακό Μέγαρο. Δηλαδή ο Δήμος χρειάζεται απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου για την παραχώρηση χώρου στάθμευσης, ακόμη και για τις δικές του εγκαταστάσεις. Ο διαγωνισμός δεν έχει εγκριθεί ακόμη από την αρμόδια αρχή, δηλαδή την Οικονομική Επιτροπή.
Με πρόσκληση που διανεμήθηκε χθες ανακοινώθηκε, ότι την επόμενη Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013 εγκαινιάζεται ο πρώτος πρότυπος σταθμός διάθεσης κοινοχρήστων ποδηλάτων, μπροστά από το Δημαρχιακό Μέγαρο, επί της οδού Β. Γεωργίου 1Α'.
Δεν πρόκειται για την υλοποίηση της απόφασης του Δήμου, αλλά για μία ιδιωτική πρωτοβουλία, την οποία έχει αναλάβει, όπως είχε κάθε δικαίωμα, μία συγκεκριμένη εταιρεία. Ουσιαστικά, δηλαδή, ένας ανταγωνιστής του Δήμου υλοποιεί το ίδιο πρόγραμμα, το οποίο αποφάσισε να κάνει αλλά δεν έχει προχωρήσει ακόμη ο δήμος και σε σημεία στα οποία προγραμματίζει και ο δήμος την ίδια δραστηριότητα.
Όλα αυτά θα ήταν εύλογα σε μία ελεύθερη οικονομία, αν την επιχειρηματική πρωτοβουλία του ανταγωνιστή, που προφανώς απομειώνει τα οφέλη που προσδοκά ο δήμος από την παραχώρηση του δικαιώματος, δεν εγκαινίαζαν ο ίδιος ο Δήμαρχος και ο Αντιδήμαρχος Επιχειρηματικότητας, κ.Χασδάι Καπόν.
Από την εξέλιξη προκύπτουν δύο βασικά ερωτήματα:
1. Πώς παραχωρήθηκε δημόσιος χώρος για την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας, χωρίς την έγκριση του Δημοτικού Συμβουλίου;
2. Τι μέτρα έχουν ληφθεί, για να αρθούν οι λόγοι ασφαλείας που επικαλείται η τροχαία στα έγγραφα της;
Κι ένα δευτερεύον:
3. Ο αντιδήμαρχος Αστικού Σχεδιασμού θα παραστεί στα εγκαίνια;
Το ότι δεν γνωρίζει η αριστερά του δήμου, τι ποιεί η δεξιά της, ήταν γνωστό! Απλώς κάθε μέρα ξεκαθαρίζει περισσότερο, ότι οι καυγάδες στη διοίκηση δεν είναι αποτέλεσμα μόνο διαφορετικών πολιτικών οπτικών.
Απλώς στη συγκεκριμένη περίπτωση τίθενται και ζητήματα ασφαλείας. Αν δυστυχώς επιβεβαιωθούν δεν θα υπάρχουν μόνο φυσικοί αυτουργοί.
Ακολουθούν:
- η πρόσκληση που έχει λάβει ο κ. Μάτης και
- η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου
Σύστημα Μίσθωσης Κοινόχρηστων Ποδηλάτων
|
|
www.thessbike.gr
|
|
|
Ημερομηνία : 29/08/2013
Προς : Χρήστο Μάτη, Αρχηγό παράταξης
«Ενεργοί πολίτες – Οικολογία στην πράξη»
Θέμα : Πρόσκληση εγκαινίων συστήματος
μίσθωσης κοινόχρηστων ποδηλάτων
Η εταιρεία
μας στα πλαίσια της γενικότερης προσπάθειας για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής
των κατοίκων της πόλης μας, εισήγαγε στη Θεσσαλονίκη, το δημοφιλές σε όλες τις
μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις, αυτόματο
σύστημα μίσθωσης κοινόχρηστων ποδηλάτων
με αρχικά 6 σταθμούς και 100
κοινόχρηστα ποδήλατα.
Την Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013 και ώρα 19:00
, ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κύριος Ιωάννης Μπουτάρης και ο Αντιδήμαρχος
Επιχειρηματικότητας και Απασχόλησης κύριος Χασδάι Καπόν θα εγκαινιάσουν τον
πρώτο πρότυπο σταθμό διάθεσης κοινοχρήστων ποδηλάτων που θα λειτουργεί στον
ειδικά διαμορφωμένο χώρο μπροστά από το Δημαρχιακό Μέγαρο, επί της οδού Β.
Γεωργίου 1Α΄, μέρος που θα γίνει και η τελετή εγκαινίων.
Παρόμοιοι σταθμοί υπάρχουν μέσα στην
πόλη από το Μέγαρο Μουσικής μέχρι και τα Δικαστήρια. Ο σταθμός του Δημαρχιακού
Μεγάρου θα έχει την ιδιαιτερότητα ότι οι δημότες θα μπορούν από εκεί να
προμηθευτούν κάποιο ποδήλατο χωρίς καμία χρέωση και με μόνη υποχρέωση την
επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας και τη συμπλήρωση κάποιας αίτησης στο
κεντρικό Δημοτικό Κατάστημα.
Η κίνηση μας αποσκοπεί στην βελτίωση
των κυκλοφοριακών συνθηκών στην πόλη και θα ήταν ιδιαίτερη χαρά μας να μας
τιμήσετε με την παρουσία σας.
Με εκτίμηση
Για τη ThessBike
Απόστολος Συμεωνίδης
Γενικός Διευθυντής
ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΙΑ ΙΚΤΥΟ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
Αριθμ. Συνεδρίασης: 14η/ 22-7-2013
Αριθμ. Απόφασης: 1206 / 2013
Αριθμ. Πίνακα: 122
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Εγκρίνει κατά πλειοψηφία α) τη διενέργεια
πλειοδοτικού διαγωνισμού για την παραχώρηση
δικαιώματος εγκατάστασης σε κοινόχρηστους
χώρους στάσεων αναμονής κοινόχρηστων
ποδηλάτων και την εκμετάλλευση του
συστήματος χρήσης β) καθορισμό ανάλογων
θέσεων σε κοινόχρηστους χώρους .
Σήμερα στις 22-7-2013 μέρα ευτέρα και ώρα 14:00 στο ημοτικό Κατάστημα συνεδρίασε
το ημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, ύστερα από έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου του προς όλους
τους Συμβούλους, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 65, 67, 69 του Ν. 3852/2010 που επιδόθηκε
στις 16-7-2013
Από τα 49 μέλη ήταν: Παρόντες: 41 Απόντες: 8 (Ευστ. Αβραμίδης, . Αγκαθίδου, Γ. Ασπασίδης,
Γ. Γεράκης, Κ. Γκιουλέκας, Αν. Ευθυμίου, Μ. Σταυρίδου,
Στ. Τανιμανίδου)
Από τους 6 Προέδρους των
ημοτικών Κοινοτήτων:`
Παρόντες: 5 Απόντες: 1 (Π. ημητρακόπουλος)
Μετά τη διαπίστωση απαρτίας, ο Πρόεδρος κήρυξε την έναρξη της Συνεδρίασης στην οποία κλήθηκε και
ήταν παρών ο ήμαρχος κ. Ιωάννης Μπουτάρης (αρθ. 67 παρ. 6 του Ν. 3852/2010)
Ο κ. Πρόεδρος εισηγήθηκε το θέμα με αριθμό 108 της Ημερήσιας ιάταξης.
Έγκριση α) διενέργειας πλειοδοτικού διαγωνισμού για την παραχώρηση δικαιώματος εγκατάστασης
σε κοινόχρηστους χώρους στάσεων αναμονής κοινόχρηστων ποδηλάτων και την εκμετάλλευση του
συστήματος χρήσης β) καθορισμού ανάλογων θέσεων σε κοινόχρηστους χώρους
Έθεσε υπόψη του Συμβουλίου την υπ΄ αρ. 254/13 απόφ. Επιτροπής Ποιότητας Ζωής με το υπ΄ αρ.
58759/2013 διαβ/κό έγγραφο, τις διατάξεις του άρθρου 73 παρ. 1 εδ. Β(ν) του Ν. 3852/2010, την υπ΄ αρ.
54645/7010/2-7-2013 εισήγηση της /νσης Εξυπηρέτησης Επιχειρηματία, το υπ΄ αρ. 29967/161/11-4-
2013 ενημερωτικό σημείωμα της /νσης Βιώσιμης Κινητικότητας και ικτύων, το υπ΄ αρ.
77199/1958/11-9-2012 έγγραφο της /νσης Βιώσιμης Κινητικότητας και ικτύων, το υπ΄ αρ.
1010/7/311-ά/25-9-2012 έγγραφο της /νσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης – Α΄ Τμήμα Τροχαίας
Θεσσαλονίκης, το υπ΄ αρ. 1010/7/200-ά/30-10-2012 έγγραφο της /νσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης – Β΄
Τμήμα Τροχαίας Θεσσαλονίκης, το υπ΄ αρ. 77203/1959/11-9-2012 έγγραφο της /νσης Βιώσιμης
Κινητικότητας και ικτύων, το υπ΄ αρ. 85419/1842/9-10-2012 έγγραφο της 1ης ημοτικής Κοινότητας,
την υπ΄ αρ. 114/3-10-2012 απόφαση του Συμβουλίου της 2ης ημοτικής Κοινότητας, την υπ΄ αρ.
124/20-9-2012 απόφαση του Συμβουλίου της 3ης ημοτικής Κοινότητας, την υπ΄ αρ. 193/25-9-2012
απόφαση του Συμβουλίου της 4ης ημοτικής Κοινότητας, την υπ΄ αρ. 369/4-10-2012 απόφαση του
Συμβουλίου της 5ης ημοτικής Κοινότητας, το υπ΄ αρ. 41205/717/28-4-2011 έγγραφο της /νσης
Βιώσιμης Κινητικότητας και ικτύων, την υπ΄ αρ. 496/30-10-2012 Απόφαση της Επιτροπής
Ποιότητας Ζωής, την υπ΄ αρ. 561/27-12-2012 Απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής.
και το κάλεσε ν΄ αποφασίσει.
Το ημοτικό Συμβούλιο ύστερα από διαλογική συζήτηση με βάση τις διατάξεις των άρθρων
65, 67, 69 του Ν. 3852/2010
Αποφάσισε κατά πλειοψηφία
Εγκρίνει
1) Σύμφωνα με τις διατάξεις των παρ. 6 και 13 του Β 24/9-20/10/58 όπως αντικαταστάθηκε από το
άρθρο 3 του Ν. 1080/80, τον καθορισμό κοινοχρήστων χώρων, σε 26 σημεία μέσα στα διοικητικά όρια
του ήμου Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την επισυναπτόμενη μελέτη, προκειμένου να δοθούν με
ΑΔΑ: ΒΛ4ΝΩΡ5-ΔΘΩ
2
δημοπρασία, για την εγκατάσταση και λειτουργία συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων, αφού
προηγουμένως με τις ανάλογες ενέργειες από τη /νση Βιώσιμης Κινητικότητας και ικτύων και
συγκεκριμένα του Τμήματος κυκλοφοριακού Σχεδιασμού, αρθούν οι υφιστάμενοι λόγοι ασφαλείας που
προτάσσουν τα Τμήματα Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Αναθέτει στον κ. ήμαρχο τις περαιτέρω ενέργειες.
2) τη διενέργεια της πλειοδοτικής δημοπρασίας από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ήμου σύμφωνα με
τις διατάξεις του Π 270/81 για την παραχώρηση δικαιώματος χρήσης των κοινοχρήστων χώρων
σύμφωνα με τη συνημμένη μελέτη της αρμόδιας ιεύθυνσης για την εγκατάσταση, τη λειτουργία και
την εκμετάλλευση συστήματος κοινόχρηστων ποδηλάτων μέσα στα διοικητικά όρια του ήμου
Θεσσαλονίκης.
Μειοψηφούν οι .Σ. κ.κ. Ι. ελής, Μ. Κωνσταντινίδης
εν ήταν παρών κατά την ψήφιση του θέματος ο .Σ. κ. Θ. Πατέλης.
Ο ΠΡΟΕ ΡΟΣ Θεσσαλονίκη 25 – 7 – 2013 Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Π. ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΕΛ. ΤΖΙΟΥΤΖΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ