Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Οι παθιασμένες ερωτικές επιστολές του Ομπάμα σε πρώην του -«Πρέπει να "ιδρώσεις" για μία σχέση... όπως όταν κάνεις έρωτα»

Κι όμως, η Μισέλ δεν ήταν η πρώτη γυναίκα που έκλεψε την καρδιά του πρώην προέδρου των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα.

Η Αλεξάνδρα ΜακΝιρ ήταν η γυναίκα που είχε ερωτευτεί ο Ομπάμα όταν αυτός σπούδαζε στο κολέγιο.

Ο Μπαράκ δεν δίσταζε τότε να αποτυπώνει τα συναισθήματά του σε χαρτί, δείχνοντας τον έρωτά του για εκείνη στην αρχή, αλλά και την αμηχανία του στο τέλος της σχέσης τους.



Τα γράμματα για την Αλεξάνδρα ΜακΝιρ γράφτηκαν μεταξύ 1982 και 1984, ενώ αυτό που μας κάνει εντύπωση είναι ο λυρικός, ρομαντικός τρόπος του Ομπάμα.

Σε ένα από τα πρώτα του γράμματα, τo 1982, όταν ακόμη ήταν σε σχέση με την Αλεξάνδρα, ο Μπαράκα γράφει «πιστεύω ότι ξέρεις πως μου λείπεις, ότι η ανησυχία μου για εσένα είναι τόσο μεγάλη όσο ο αέρας, η εμπιστοσύνη μου σε εσένα είναι τόσο βαθιά όσο η θάλασσα και η αγάπη μου πλούσια και άφθονη», υπογράφοντας «Με αγάπη, Μπαράκ».



Ο Ομπάμα φαίνεται πως ήταν τόσο ρομαντικός και ερωτικός στον γραπτό λόγο, σε σημείο που είχε γράψει και για τον έρωτα. Στο επόμενο γράμμα του, λοιπόν, αφού είχε παρομοιάσει τα συναισθήματά του προς εκείνη με τα στοιχεία της φύσης, μίλησε για τις θυσίες που πρέπει να κάνει κάποιος για μια σχέση.

«Πρέπει να ιδρώσεις για μια σχέση. Σαν ένα καλό παιχνίδι του μπάσκετ. Σαν ένα καλό χορό. Ή σαν το να κάνεις έρωτα», είχε γράψει.



Ωστόσο, η σχέση τους από απόσταση φαίνεται πως ήταν και ο λόγος που τον έκανε να γράφει πιο μελαγχολικά στη συνέχεια.

«Σε σκέφτομαι συχνά, αν και παραμένω μπερδεμένος ως προς τα συναισθήματά μου», έγραψε ο Ομπάμα στη ΜακΝιρ το 1983. «Φαίνεται ότι πάντα θα θέλουμε αυτό που δεν μπορούμε να έχουμε, αυτό μας δεσμεύει, αυτό μας κρατάει μακριά».

Η Αλεξάνδρα ΜακΝιρ

Ο Ομπάμα δεν έγραφε γράμματα μόνο στην τότε σύντροφό του, αλλά και στους φίλους του, κρατώντας τον ίδιο ποιητικό τόνο και περιγράφοντάς τους πώς είναι η ζωή του όταν επέστρεψε στην Ινδονησία, όπου και μεγάλωσε μετά τις σπουδές του.

«Δεν μπορώ να μιλήσω καλά τη γλώσσα πια. Δεν ανήκω πια εδώ. Έχω ένα αίσθημα αμηχανίας και περιφρόνησης επειδή είμαι Αμερικανός. Βλέπω παλιούς ξεθωριασμένους δρόμους, παλιές διαδρομές μου, δρομολόγια στα οποία δεν έχω πλέον πρόσβαση», είχε γράψει ο ίδιος.

O μποξέρ μετέπειτα σύζυγος της ΜακΝιρ

Η ΜακΝιρ και ο Ομπάμα έζησαν ένα καλοκαιρινό ειδύλλιο το 1981, περίπου 5 χρόνια πριν ο Μπαράκ γνωρίσει τη Μισέλ.

Μάλιστα, η ίδια του είχε ζητήσει να χωρίσουν, με τον Ομπάμα να κάνει μερικές ακόμη προσπάθειες μέσω των ποιητικών γραμμάτων του.

Η ΜακΝιρ μετά από χρόνια γνώρισε έναν Σέρβο μποξέρ, τον οποίο και παντρεύτηκε. Το ζευγάρι απέκτησε ένα παιδί, αλλά επτά χρόνια αργότερα χώρισε.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ