Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Μου φαίνονται μπούρδες μερικά από αυτά που λέει ο Κασσελάκης, δεν έχει καταλάβει τη θέση του, είπε η Άννα Φόνσου


Η Άννα Φόνσου έδωσε συνέντευξη, μιλώντας για το «Σπίτι του Ηθοποιού» αλλά και την προβολή της προσωπικής ζωής του Στέφανου Κασσελάκη.

Σχετικά με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, η ηθοποιός είπε στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» πως «μερικά από αυτά που λέει της φαίνονται μπούρδες».

Πιο αναλυτικά, η Άννα Φόνσου ανέφερε ότι: «Είμαι άνθρωπος των αλλαγών, άλλα δεν αλλάζω τις πολιτικές μου ιδέες. Δεν ξέρω τον Στέφανο Κασσελάκη, μερικά που λέει μου φαίνονται μπούρδες, δεν έχει καταλάβει τη θέση του. Δεν με ενδιαφέρουν αυτά τα χαριτωμένα που λέει, τα συναισθήματα του, ούτε αν είναι παντρεμένος, ούτε ποιος θα τραγουδήσει στο γάμο του. Δεν είναι κακό να είσαι ομοφυλόφιλος».

Στην ίδια συνέντευξη η Άννα Φόνσου θυμήθηκε μια συγκινητική στιγμή ανάμεσα στην ίδια και μια γυναίκα που της είχε δώσει τη σύνταξή της ως αρωγή στο «Σπίτι του Ηθοποιού».

Σχετικά με αυτό ανέφερε: «Με συγκίνησε μία κυρία από την Καισαριανή που ήρθε και μου έδωσε όλη της την σύνταξη για το Σπίτι του ηθοποιού. Θυμάμαι ένας θαυμαστής μου έστελνε γράμματα και μου έλεγε “δεν υπάρχει τέτοια γυναίκα, είσαι καταπληκτική, τα μάτια του, το στόμα μου, η μύτη σου”, όταν δέχτηκα να τον συναντήσω μου έστειλε “τι θα φοράς για να σε γνωρίσω;”».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ