Σάββατο 29 Ιουνίου 2024

Το ξέσπασμα 34χρονης για την κολλητή της – «Μου χτύπησε το κουδούνι μέσα στη νύχτα και με κατηγόρησε χωρίς αποδείξεις ότι κοιμάμαι με τον άνδρα της»


Όταν η καχυποψία και η ζήλεια βγαίνουν εκτός ελέγχου, οι φιλικές σχέσεις μπορεί να πληγούν ανεπανόρθωτα, όπως συνέβη στην περίπτωση μιας νέας γυναίκας που ήρθε προ εκπλήξεως μέσα στη νύχτα. Ξαφνικά η φίλη της πήγε σπίτι της και άρχισε να την κατηγορεί ότι την πρόδωσε. 

Η 31 ετών γυναίκα, φίλη της 34χρονης πρωταγωνίστριας της ιστορίας, βρέθηκε να χτυπά την πόρτα της μέσα στη νύχτα.  Εκείνη ξύπνησε και άνοιξε την πόρτα στην κολλητή της, ζητώντας της να περάσει μέσα, όμως εκείνη αρνήθηκε.

Αντ’ αυτού, την κοιτούσε επίμονα στα μάτια και την ρωτούσε αν είχε κοιμηθεί με τον άνδρα της.

“Είμαστε φίλες από την εφηβεία. Δεν πίστευα στ’ αυτιά μου”

Έκπληκτη η γυναίκα, την ρώτησε αν της αστειεύεται γιατί αν ήταν έτσι, ήταν πολύ αποτυχημένο χιούμορ. Η κολλητή της επέμενε ότι μιλάει σοβαρά. Η γυναίκα απάντησε ότι δεν το πιστεύει πως ακούει κάτι τέτοιο από την καλύτερη φίλη της και τη διαβεβαίωσε ότι δεν θα έκανε ποτέ κάτι που να την πληγώσει.

«Δεν έλεγε να ηρεμήσει και συνέχισε να με κατηγορεί. Όταν της ζήτησα να μου δώσει αποδείξεις, δεν απάντησε τίποτα», εξήγησε η γυναίκα.

«Είχε λέει ένα προαίσθημα. Μετά από μια ώρα, έφυγε και αμέσως μετά μου τηλεφώνησε κλαίγοντας και ζητώντας συγγνώμη».

Οι δύο γυναίκες είναι φίλες από την εφηβεία. Όμως δεν πήγε στον γάμο της, καθώς μισεί τον άνδρα που διάλεξε. Όμως, με το πέρασμα του χρόνου, τον αποδέχτηκε μόνο και μόνο επειδή είναι εξαιρετικός πατέρας.

Οι κατηγορίες για την απιστία κράτησαν τρεις ημέρες και η γυναίκα είχε μείνει άναυδη. Η αρχική της αντίδραση ήταν να προσπαθήσει να ηρεμήσει τη φίλη της, προτού μιλήσει στον άνδρα της.

Όμως, μετά από σκέψη, την επόμενη ημέρα, τα συναισθήματά της άλλαξαν και ένιωσε αηδία από τη συμπεριφορά της φίλης της. Επίσης, ένιωσε προσβεβλημένη.

“Οι φίλοι με συμβούλευσαν να τη βγάλω απ’ τη ζωή μου. Δεν ξέρω αν πρέπει”

«Μ’ έκανε ν’ αμφιβάλλω για όλα – μ’ έβαλε ν’ αναρωτιέμαι αν είμαι κακός άνθρωπος ή αν έχω δώσει κάποιο δικαίωμα», εξήγησε η γυναίκα. «Αφού το συζήτησα με κάποιους φίλους, με συμβούλευσαν να τη βγάλω από τη ζωή μου. Δεν είμαι άνθρωπος που θα πλήγωνα τον οποιονδήποτε, πόσω μάλλον την καλύτερή μου φίλη».

«Τώρα, είμαι σε δύσκολη θέση και έχω να της μιλήσω δύο μέρες. Όσο και αν δείχνει να το έχει μετανιώσει, εγώ νιώθω ότι κάτι μέσα μου ράγισε. Μου εκμυστηρεύτηκε ότι ο άνδρας της μιλούσε στο Snapchat με διάφορες γυναίκες».

Έτσι, χωρίς αποδείξεις, η φίλη της κατηγορούσε τον άνδρα της για απιστία,  χωρίς καν να έχει μια υπόνοια για ερωτική επαφή του άνδρα της με κάποια άλλη γυναίκα.

Η γυναίκα εκτός από πληγωμένη, είναι και μπερδεμένη. Δεν μπορεί να καταλάβει γιατί η φίλη της την κατηγόρησε με τόσο απόλυτο τρόπο.

Πλέον, δεν ξέρει αν πρέπει να προσπαθήσει να κρατήσει τη φιλία της, ή να την βγάλει από τη ζωή της.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ