Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

Γιαγιά με 3 εγγόνια σχεδιάζει να παντρευτεί τον 22 χρονών σύντροφό της – Το ψέμα στο Tinder για την ηλικία της


Είναι 50 ετών, έχει τρία εγγόνια και ο άντρας που σκοπεύει να παντρευτεί είναι 28 ολόκληρα χρόνια μικρότερός της.

Η Σάρον Χόκινς γνώρισε τον 22χρονο Πέρι Χόπστεϊν μέσω του Tinder. Είχε πει βέβαια ένα μικρό ψεμματάκι για την ηλικία της, την οποία είχε κατεβάσει στα… 19 χρόνια! Τώρα το ζευγάρι από τη Βόρεια Καρολίνα σχεδιάζει τον γάμο του φέτος, σύμφωνα με τη Daily Mail.

Ο Σάρον, καθηγήτρια γυμνασίου, δηλώνει: «Μπορεί να είμαι αρκετά μεγάλη για να είμαι η μητέρα του Πέρι αλλά δεν θα αφήσω να με εμποδίσει αυτό από το να κυνηγήσω την ευτυχία μου.

Ο Πέρι και εγώ ξέρουμε ότι είμαστε πλασμένοι για να είμαστε μαζί και δεν μας νοιάζει τι πιστεύουν οι άλλοι άνθρωποι».

Ο 16 ετών γάμος της Σάρον έληξε το 2015. «Ο πρώην σύζυγός μου, που είχε ίδια ηλικία περίπου με εμένα, ήταν τέλειος στην αρχή. Τον τελευταίο χρόνο της σχέσης μας με έπιασα να ρίχνω ματιές σε άντρες στην ηλικία των 20 όταν βγαίναμε έξω.

Υποσχέθηκα να βρω κάποιον που ταιριάζει περισσότερο στην αυθόρμητη προσωπικότητά μου», είπε.

Χρόνια μετά, τον Ιανουάριο του 2020, η Σάρον γνώρισε τον Πέρι μέσω του Tinder. «Είχα μικρύνει την ηλικία μου στα 19 χρόνια. Σκάναρα το προφίλ του Πέρι και συνειδητοποίησα ότι ήταν 22, δηλαδή 28 χρόνια μικρότερός μου. Ήταν μικρότερος από τα 3 παιδιά μου.

Ο Πέρι είχε εντυπωσιακά μπλε μάτια, καστανά μαλλιά και γυμνασμένα μπράτσα. Έμοιαζε με μοντέλο. Του είπα ότι είμαι γιαγιά αλλά δεν τον ένοιαζε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ