Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019

Ολόκληρη η εισαγωγική τοποθέτηση του Πρωθυπουργού κατά την έναρξη της σύσκεψης με εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων της Βορείου Ελλάδας

«Ευχαριστώ για την υποδοχή, και είμαι πολύ χαρούμενος που έρχομαι για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη ως Πρωθυπουργός -χωρίς, όμως, να αλλάξω τις συνήθειές μου, διότι από τότε που ήμουν αρχηγός της Αντιπολίτευσης επέλεγα πάντα να βρίσκομαι κοντά σας λίγες μέρες πριν από τη Διεθνή Έκθεση, για να μπορούμε να συζητήσουμε για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα συνολικά.
Το ίδιο  θα κάνουμε και σήμερα. Γνωριζόμαστε όλοι, εξάλλου, και γνωρίζετε ότι ο σκοπός αυτών των  συσκέψεων και συζήτησεων είναι να είναι ουσιαστικές και παραγωγικές.

Γι’ αυτό έχουμε μαζί και το κυβερνητικό μας επιτελείο, δια του Υφυπουργού παρά τω Πρωθυπουργώ, του κ. Σκέρτσου, για να καταγράψουμε τις προτάσεις σας και τις απόψεις σας, έτσι ώστε το επόμενο Σαββατοκύριακο να μπορούμε να ενσωματώσουμε τις σκέψεις μας στο συνολικό σχέδιο το οποίο θα προτείνουμε στον ελληνικό λαό από το βήμα της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.

Δεν θέλω να μακρηγορήσω, θα έχω την ευκαιρία στο τέλος -όπως κάνουμε πάντα- να συνοψίσω και να πω κάποιες σκέψεις για αυτά τα οποία άκουσα. Οπότε, ο λόγος επιστρέφει στον Θόδωρο, ο οποίος φαντάζομαι θα δώσει πρώτα τον λόγο στον Δήμαρχο. Δήμαρχε, να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου καλή αρχή, καλή δύναμη στο έργο σου. Προσβλέπω σε μια ουσιαστική συνεργασία, για να αντιμετωπίσουμε από κοινού τις μεγάλες προκλήσεις της πόλης».

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ