Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Λάουρα Νάργες: «Δεν ξέρω γιατί ανακοίνωσαν το όνομα μου για την εκπομπή της Γαστεράτου»

Η Λάουρα Νάργες ανακοίνωσε πως από τη νέα σεζόν συνεχίζει στο The Voice μαζί με όλη την ομάδα και απάντησε για το πως το όνομα της ακούστηκε για την καλοκαιρινή εκπομπή με την Μαντώ Γαστεράτου στο Epsilon…

«Συνεχίζουμε με το The Voice, όλη η ομάδα ίδια και μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Στα backstage θα είμαι και θα συναντώ τους παίκτες εκεί να καταλάβω λίγο περισσότερο την ψυχολογία τους και να προσπαθώ να τους δώσω δύναμη όσο μπορώ.

Δεν ξέρω γιατί ανακοινώθηκε ότι θα είμαι στην εκπομπή με την Μαντώ Γαστεράτου. Με το να πεις «ναι, οκει πάμε» μέχρι να γίνει κάτι όντως ή να βάλεις οποιαδήποτε υπογραφή, απέχει αρκετά. Τώρα γιατί και πως, δεν ξέρω.

Για εμένα έχει περισσότερο σημασία να βρίσκομαι σε μία ομάδα, η οποία πραγματικά να είναι ομάδα. Να είναι πολύ καλό το concept, να είναι ευχάριστο και να μπορείς να δεις μια προοπτική μέσα σε αυτό. Δεν έχω αυτόν τον καημό να γίνω αύριο κεντρική παρουσιάστρια, γιατί αν τυχόν ποτέ γίνει αυτό, θα θέλω να είμαι και καλή.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ