Την πρόθεσή του να πραγματοποιήσει αλλαγές σε 4 σημαντικούς τομείς της Formula 1 ανακοίνωσε ο Sean Bratches, ο νέος εμπορικός διευθυντής της εταιρείας του αθλήματος.
Μετά την ανάληψη της ιδιοκτησίας της F1 από την Liberty Media, ο Sean Bratches ανέλαβε την εμπορική διεύθυνση της εταιρείας, στο πλευρό του νέου διευθύνοντα συμβούλου Chase Carey. Στην πρώτη του συνέντευξη μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο Bratches ανακοίνωσε ότι προτίθεται να κάνει αλλαγές σε 4 τομείς της Formula 1, προκειμένου το άθλημα να γίνει καλύτερο.
Δείτε περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη
Πιο συγκεκριμένα, ο Bratches ανέλυσε τα πλάνα του, λέγοντας: «Είναι 4 τα πράγματα στα οποία θα συγκεντρωθώ. Το ένα είναι η μάρκα, το brand, το οποίο είναι σημείο εισόδου για οποιαδήποτε εταιρεία, οποιοδήποτε άθλημα. Πρέπει να εργαστούμε για να κατανοήσουμε το brand, λοιπόν. Θα το γυαλίσουμε και τα το ανυψώσουμε, θα είναι κεντρικό σημείο όλων όσων κάνουμε. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να μπούμε σε νέες αγορές»
«Κατά δεύτερον, ο ψηφιακός τομέας. Νομίζω ότι υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία στον ψηφιακό χώρο για να επαναπροσδιορίσουμε τα προϊόντα που η F1 προσφέρει και να προσελκύσουμε θεατές αλλά και χορηγούς»
«Τρίτον, πρέπει να δημιουργήσουμε έναν πολύ πιο δημκοκρατικό τρόπο προσέγγισης των συνεργατών μας- δηλαδή ομάδες, χορηγοί, promoters και κάτοχοι δικαιωμάτων. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για καλύτερη επιχειρησιακή συνεργασία»
«Τέλος, η εμπειρία των αγώνων. Το να δημιουργήσουμε μια καλύτερη εμπειρία για τους θεατές, είτε από την τηλεόραση είτε από κοντά, είναι μια τεράστια ευκαιρία.»
Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr
Μετά την ανάληψη της ιδιοκτησίας της F1 από την Liberty Media, ο Sean Bratches ανέλαβε την εμπορική διεύθυνση της εταιρείας, στο πλευρό του νέου διευθύνοντα συμβούλου Chase Carey. Στην πρώτη του συνέντευξη μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, ο Bratches ανακοίνωσε ότι προτίθεται να κάνει αλλαγές σε 4 τομείς της Formula 1, προκειμένου το άθλημα να γίνει καλύτερο.
Δείτε περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη
Πιο συγκεκριμένα, ο Bratches ανέλυσε τα πλάνα του, λέγοντας: «Είναι 4 τα πράγματα στα οποία θα συγκεντρωθώ. Το ένα είναι η μάρκα, το brand, το οποίο είναι σημείο εισόδου για οποιαδήποτε εταιρεία, οποιοδήποτε άθλημα. Πρέπει να εργαστούμε για να κατανοήσουμε το brand, λοιπόν. Θα το γυαλίσουμε και τα το ανυψώσουμε, θα είναι κεντρικό σημείο όλων όσων κάνουμε. Με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουμε να μπούμε σε νέες αγορές»
«Κατά δεύτερον, ο ψηφιακός τομέας. Νομίζω ότι υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία στον ψηφιακό χώρο για να επαναπροσδιορίσουμε τα προϊόντα που η F1 προσφέρει και να προσελκύσουμε θεατές αλλά και χορηγούς»
«Τρίτον, πρέπει να δημιουργήσουμε έναν πολύ πιο δημκοκρατικό τρόπο προσέγγισης των συνεργατών μας- δηλαδή ομάδες, χορηγοί, promoters και κάτοχοι δικαιωμάτων. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για καλύτερη επιχειρησιακή συνεργασία»
«Τέλος, η εμπειρία των αγώνων. Το να δημιουργήσουμε μια καλύτερη εμπειρία για τους θεατές, είτε από την τηλεόραση είτε από κοντά, είναι μια τεράστια ευκαιρία.»
Μας κοινοποιήθηκε από το autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ