Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2016

Είμαι ένα Άκακο Ζώο

Παρουσίαση βιβλίου μαζί με Κουκλοθέατρο
Είμαι ένα Άκακο Ζώο 
της Λίλης Παπαδοπέτρου
Το βιβλίο της Λίλης Παπαδοπέτρου, «Είμαι ένα Άκακο Ζώο» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ανάτυπο, θα παρουσιαστεί στη ΧΕΝ Χαριλάου, Μαρασλή 69, την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου, στις 6.30 μμ, σε μια πρωτότυπη εκδήλωση που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και κουκλοθέατρο.

Για το βιβλίο θα μιλήσει η φιλόλογος και δημοσιογράφος Μάγδα Δημάκη και η Κατερίνα Πλεξίδα, τριτοετής σπουδάστρια της Δραματική Σχολής του ΚΘΒΕ, θα διαβάσει απόσπάσματα από το βιβλίο.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης του Είμαι ένα Άκακο Ζώο, η Μαρία Μήτρου και η Γεωργία Βασιλάκη, θα παίξουν κουκλοθέατρο κατάλληλο για μεγάλα παιδιά και ενήλικες, ηλικιωμένους και γέροντες.

Το βιβλίο είναι μια αλληγορία με πρωταγωνιστή ένα γαϊδαράκο να μας λέει την ιστορία του με διάθεση στοχαστική. Η ζωή του επιφυλάσσει εκπλἡξεις. Πόσο ικανός είναι να ανταπεξέλθει; Και πόσο τον βοηθάει η συμβουλή της μάνας του να πιστεύει πως είναι άκακος και κάθε τόσο να το επαναλαμβάνει στον εαυτό του; Μια νουβέλα που διαβάζεται απ’ όλους, μικρούς και μεγάλους.

“Μεσημέρι ήτανε… Οι μύγες ζουζούνιζαν κι εγώ νύσταζα …και νανουριζόμουν απ’ τη ζέστη κι ούτε υποψιαζόμουν το δράμα που με περίμενε. Βγἡκε ο Κωστἡς απ’ το σπίτι. ’Εκανα πως δεν τον είδα. Μπήκε στο αχούρι και σε λίγο όρμηξε έξω φορώντας κάτι παλιοπάπουτσα που έμοιαζαν να τον στενεύουν. Στο χέρι κρατούσε ένα σχοινί με μια θηλιά στην άκρη. Εγώ αδιάφορος πάντα. Πήγε με φούρια στο γουρούνι… Του άνοιξε την πόρτα και το ’βγαλε έξω με το ζόρι… Ο φόβος άρχισε να μου μουδιάζει την πλάτη. Με έλυσε και πήδησε πάνω μου. Πάγωσα. Κάθισε για λίγο στη ράχη μου ακίνητος. Το γουρούνι περπατούσε δισταχτικά στην αυλή…”

Τα σχέδια του βιβλίου είναι έργα της συγγραφέως.

Η Λίλη Παπαδοπέτρου, γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Εργάστηκε ως εκπαιδευτικός στη δημόσια εκπαίδευση, όπου ασχολήθηκε με προγράμματα Περιβαλλοντικής Αγωγής και Αισθητικής Παιδείας. Έγραψε κείμενα για κουκλοθέατρο και συμμετείχε εθελοντικά σε παραστάσεις κουκλοθέατρου σε δημοτικά και νηπιαγωγεία με σκοπό την καλλιέργεια της ιδέας της ζωοφιλίας. Έχει εκδώσει δύο συλλογές διηγημάτων υπό το γενικό τίτλο ΚΑΤΕΡΓΑΣΜΕΝΑ ΟΝΕΙΡΑ. Από το 2012 οργανώνει το Εργαστήρι Ζωγραφικής και Λογοπλεκτικής, μια άτυπη ομάδα ελεύθερης έκφρασης και δημιουργίας. Διηγήματα του Εργαστηρίου εκδώθηκαν το 2015 με τον τίτλο «Κανένας Σπίνος δεν Σώπασε Επειδή Υπάρχουν Αηδόνια». Παράλληλα με την συγγραφή ασχολείται με τη ζωγραφική. Έχει λάβει μέρος σε δύο ομαδικές εκθέσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ