Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Μεϊμαράκης: Ευχαρίστως θα παρέδιδα την καρέκλα του μεταβατικού προέδρου

Ευχαρίστως θα παρέδιδα την καρέκλα του μεταβατικού προέδρου είπε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης σε δηλώσεις του από τα γραφεία της ΝΔ στη Συγγρού

Ο Ευάγγελος Μεϊμαράκης, σε δηλώσεις του έξω από τη Συγγρού το πρωί της Δευτέρας, είπε:

«Σε αυτή τη διαδικασία προσήλθα με σεβασμό στους συνυποψηφίους μου και στη διαδικασία και γι' αυτό δεν έκανα και πολλές εμφανίσεις.

Δεν απάντηση πολλές φορές και σε διάφορες προκλήσεις προσωπικές που δέχθηκα. Χθες δεν μίλησα καθόλου και κάποιοι δεν κατάλαβαν ότι η εκκωφαντική σιωπή μου ήταν μήνυμα θλίψης και συγγνώμης προς τους Νεοδημοκράτες.

Ενώ είμαστε όλοι στο ίδιο καράβι, οι συνάδελφοι βρήκαν το θέμα της τεχνικής βλάβης, ως πεδίο αντιπαράθεσης και προσωπικής επίθεσης, ενώ και οι ίδιοι γνώριζαν τα πάντα».

Διατεθειμένος να παραιτηθεί γιατί όπως είπε δεν είναι γαντζωμένος στην καρέκλα, δήλωσε ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης
- Να παραιτηθεί και ο Απόστολος Τζιτζικώστας από Περιφερειάρχης για να μην ασκεί εκτελεστική εξουσία
- Αιχμές για Σαμαρά και Βορίδη και τις σχέσεις τους με την εταιρεία που θα έκανε τις εκλογές στη ΝΔ
- Να σεβαστούν όλοι και την ιστορία μου και την ηλικία μου!

“Μεϊμαράκης και γαντζωμένος στην καρέκλα δεν υπάρχει” είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μεϊμαράκης, “Εγώ θα ζητήσω από κ. Πλακιωτάκη να οριστεί μεταβατικός πρόεδρος από σήμερα, είμαι διατεθειμένος να παραιτηθώ” είπε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προσερχόμενος στα γραφεία του κόμματος στη Συγγρού.

Κατά μέτωπο επίθεση εξαπέλυσε ο κ. Μεϊμαράκης, παραιτείται λοιπόν από σήμερα βάζοντας τον όρο το ίδιο όμως να κάνουν τόσο ο κ. Τζιτζικώστας από τη θέση του Περιφερειάρχη, αλλά και οι άλλοι δύο ανθυποψήφιοι από τις θέσεις των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων του κόμματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ