Το υπουργείο Οικονομικών επιστρατεύει το call-center που υπάρχει στη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων για να παρακινήσει να ρυθμίσουν τις υποχρεώσεις τους όλους όσοι έχουν ληξιπρόθεσμα χρέη προς το Δημόσιο.
Η συγκεκριμένη δυνατότητα για την ενημέρωση των φορολογουμένων έχει θεσπισθεί από το 2010,αλλά «τώρα ήρθε η ώρα της»!
Στο τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΠΣ απασχολούνται 45 άτομα σε όλες τις βάρδιες, ενώ το helpdesk διαθέτει 20 τηλεφωνικές γραμμές που τις επόμενες μέρες θα πάρουν «φωτιά» αφού θα αρχίσει η επικοινωνία τόσο με τους ληξιπρόθεσμους οφειλέτες όσο και με εκείνους που δεν έχουν υποβάλλει περιοδική δήλωση ΦΠΑ και δήλωση απόδοσης φόρου μισθωτών υπηρεσιών .
Αναμείνατε στο ακουστικό σας …
Η συγκεκριμένη δυνατότητα για την ενημέρωση των φορολογουμένων έχει θεσπισθεί από το 2010,αλλά «τώρα ήρθε η ώρα της»!
Στο τηλεφωνικό κέντρο της ΓΓΠΣ απασχολούνται 45 άτομα σε όλες τις βάρδιες, ενώ το helpdesk διαθέτει 20 τηλεφωνικές γραμμές που τις επόμενες μέρες θα πάρουν «φωτιά» αφού θα αρχίσει η επικοινωνία τόσο με τους ληξιπρόθεσμους οφειλέτες όσο και με εκείνους που δεν έχουν υποβάλλει περιοδική δήλωση ΦΠΑ και δήλωση απόδοσης φόρου μισθωτών υπηρεσιών .
Αναμείνατε στο ακουστικό σας …
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ