Με μαγιό πόζαρε η Κατερίνα Παπουτσάκη, δημοσιεύοντας μάλιστα μερικά στιγμιότυπα στα social media και πιο συγκεκριμένα στο Instagram.
Η ηθοποιός, που έχει μοιραστεί ξανά παρόμοιο υλικό με τους διαδικτυακούς της ακόλουθους, επέλεξε αυτή τη φορά ένα πράσινο μπικίνι. Με φόντο λουλούδια και δέντρα, πήρε πόζες, χαμογελώντας στον φωτογραφικό φακό. «Καλοκαιρία», έγραψε στη λεζάντα που συνόδευε την ανάρτησή της.
Δείτε τις φωτογραφίες




Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ