Η νέα γενιά της Boxster θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο διεθνές κοινό, στη συνέντευξη τύπου που θα διοργανώσει η Porsche στις 9.30 π.μ. της 6ης Μαρτίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η συνέντευξη τύπου αυτή θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω Internet (www.porsche.com/geneva), αλλά και μέσω δορυφόρου. Πρεμιέρα στην Ευρώπη θα πραγματοποιήσουν επίσης η Panamera GTS και η 911 Carrera Cabriolet.
Το κύριο τεχνολογικό χαρακτηριστικό της νέας γενιάς Boxster είναι το σημαντικά μικρότερο βάρος της, χάρη στο ελαφρύ αμάξωμα που διαθέτει, αλλά και το απολύτως ανασχεδιασμένο πλαίσιό της. Ο εκτενής ανασχεδιασμός αυτού του roadster με τον κινητήρα στο κέντρο αναδεικνύεται με την πρώτη ματιά και στην εμφάνισή του: το μεταξόνιο έχει αυξηθεί, το μετατρόχιο είναι φαρδύτερο και οι τροχοί είναι μεγαλύτερων διαστάσεων.
Κατά την εξέλιξη του μοντέλου, η Porsche όχι μόνο ενίσχυσε σημαντικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι «καθαρή» οδηγική ευχαρίστηση, αλλά βελτίωσε και την αποδοτικότητα των νέων Boxster στην κατανάλωση καυσίμου κατά 15%: ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει αρκετά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χλμ. Χάρη στην εκ βαθέων ανανέωση με κοντύτερους προβόλους, παρμπρίζ που έχει μετατοπισθεί σημαντικά προς τα εμπρός, πιο επίπεδη σιλουέτα και εκφραστικές αιχμές, ο τρόπος που το roadster αυτό "πατάει" στο δρόμο είναι πλέον πιο μυώδης και πιο εντυπωσιακός. Στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη ευρυχωρία, ενώ η φιλοσοφία του αντικατοπτρίζει τη νέα γραμμή της Porsche με την ανασηκωμένη κεντρική κονσόλα.
Mε το ξεκίνημα της άνοιξης, η Porsche παρουσιάζει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκή έκθεση και την 911 Cabriolet. Ο σχεδιασμός μειωμένου βάρους, όπου χρησιμοποιείται ακόμα και μαγνήσιο στην κουκούλα, εξασφαλίζει μικρότερο βάρος και εντονότερο σπορ χαρακτήρα, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μεγαλύτερη άνεση.
Επιπλέον, χάρη στον πρωτοποριακό σχεδιασμό της οροφής, η τυπική γραμμή οροφής της 911 διατηρείται αυτούσια για πρώτη φορά.
Η δεύτερη ευρωπαϊκή πρεμιέρα αντιπροσωπεύει τον ασυμβίβαστο σπορ χαρακτήρα και τη φιλοσοφία που έχει γίνει γνωστή ως "έξυπνες επιδόσεις Porsche": είναι η Panamera GTS, το τετράπορτο αυτοκίνητο για την αγωνιστική πίστα.
Αυτή η πιο σπορ έκδοση σε σύγκριση με όλες τις Panamera έχει να επιδείξει πειστικές επιδόσεις, με κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC της τάξης των 10,9 λίτρων/100 χλμ. – τιμή που μειώνεται μόλις στα 10,7 λίτρα/100 χλμ. με ελαστικά χαμηλής τριβής – και με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 288 χλμ./ώρα, ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,5 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις της στην πίστα οφείλονται πάνω απ' όλα στο πλαίσιό της: οι βασικές τεχνικές της τροποποιήσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη ισχύ, αναβαθμισμένα φρένα, αμάξωμα χαμηλωμένο κατά δέκα χιλιοστά και την ειδικά ρυθμισμένη σπορ αερανάρτηση PASM.
Το κύριο τεχνολογικό χαρακτηριστικό της νέας γενιάς Boxster είναι το σημαντικά μικρότερο βάρος της, χάρη στο ελαφρύ αμάξωμα που διαθέτει, αλλά και το απολύτως ανασχεδιασμένο πλαίσιό της. Ο εκτενής ανασχεδιασμός αυτού του roadster με τον κινητήρα στο κέντρο αναδεικνύεται με την πρώτη ματιά και στην εμφάνισή του: το μεταξόνιο έχει αυξηθεί, το μετατρόχιο είναι φαρδύτερο και οι τροχοί είναι μεγαλύτερων διαστάσεων.
Κατά την εξέλιξη του μοντέλου, η Porsche όχι μόνο ενίσχυσε σημαντικά τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης, εξασφαλίζοντας έτσι «καθαρή» οδηγική ευχαρίστηση, αλλά βελτίωσε και την αποδοτικότητα των νέων Boxster στην κατανάλωση καυσίμου κατά 15%: ανάλογα με το μοντέλο, η κατανάλωση καυσίμου παραμένει αρκετά κάτω από τα 8 λίτρα ανά 100 χλμ. Χάρη στην εκ βαθέων ανανέωση με κοντύτερους προβόλους, παρμπρίζ που έχει μετατοπισθεί σημαντικά προς τα εμπρός, πιο επίπεδη σιλουέτα και εκφραστικές αιχμές, ο τρόπος που το roadster αυτό "πατάει" στο δρόμο είναι πλέον πιο μυώδης και πιο εντυπωσιακός. Στο εσωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη ευρυχωρία, ενώ η φιλοσοφία του αντικατοπτρίζει τη νέα γραμμή της Porsche με την ανασηκωμένη κεντρική κονσόλα.
Mε το ξεκίνημα της άνοιξης, η Porsche παρουσιάζει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκή έκθεση και την 911 Cabriolet. Ο σχεδιασμός μειωμένου βάρους, όπου χρησιμοποιείται ακόμα και μαγνήσιο στην κουκούλα, εξασφαλίζει μικρότερο βάρος και εντονότερο σπορ χαρακτήρα, χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και μεγαλύτερη άνεση.
Επιπλέον, χάρη στον πρωτοποριακό σχεδιασμό της οροφής, η τυπική γραμμή οροφής της 911 διατηρείται αυτούσια για πρώτη φορά.
Η δεύτερη ευρωπαϊκή πρεμιέρα αντιπροσωπεύει τον ασυμβίβαστο σπορ χαρακτήρα και τη φιλοσοφία που έχει γίνει γνωστή ως "έξυπνες επιδόσεις Porsche": είναι η Panamera GTS, το τετράπορτο αυτοκίνητο για την αγωνιστική πίστα.
Αυτή η πιο σπορ έκδοση σε σύγκριση με όλες τις Panamera έχει να επιδείξει πειστικές επιδόσεις, με κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC της τάξης των 10,9 λίτρων/100 χλμ. – τιμή που μειώνεται μόλις στα 10,7 λίτρα/100 χλμ. με ελαστικά χαμηλής τριβής – και με τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 288 χλμ./ώρα, ολοκληρώνοντας την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα μόλις σε 4,5 δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις της στην πίστα οφείλονται πάνω απ' όλα στο πλαίσιό της: οι βασικές τεχνικές της τροποποιήσεις περιλαμβάνουν μεγαλύτερη ισχύ, αναβαθμισμένα φρένα, αμάξωμα χαμηλωμένο κατά δέκα χιλιοστά και την ειδικά ρυθμισμένη σπορ αερανάρτηση PASM.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ