Μια αναπόφευκτη αλλαγή στην μετάδοση του αυτοκινήτου σας είναι ο συμπλέκτης. Τι μπορεί να προκαλέσει τη φθορά και πώς να την αποφύγετε για να γλιτώσετε χρήματα;
Η χρήση όσο προσεκτικοί κι αν είμαστε φθείρει το δίσκο του συμπλέκτη. Άλλωστε κανένα υλικό δεν αντιστέκεται στην τριβή, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο αντικείμενο που το υλικό του είναι παρόμοιο με αυτό που υπάρχει στα τακάκια των φρένων.
Συνήθως μέσα στην κίνηση αφαιρούμαστε και δε σηκώνουμε το πόδι από το συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη (κακή) συνήθεια φθείρει το δίσκο ακόμα πιο γρήγορα.
Επίσης, πολλοί οδηγοί αρέσκονται σε εκκινήσεις από το φανάρι με το "γκάζι στο πάτωμα". Η κίνηση αυτή προκαλεί μεγάλη φθορά στο δίσκο, εκτός από το ότι "βασανίζει" όλο το αυτοκίνητο.
Τέλος, η ρυμούλκηση είναι μια από τις βασικές αιτίες φθοράς του δίσκου. Όσοι "τραβούν" τρέιλερ με σκάφος, τροχόσπιτο ή ακόμα και μπαγκαζιέρα αντιμετωπίζουν συχνά το πρόβλημα της γρήγορης φθοράς.
Αφού λοιπόν αποφύγουμε όλα αυτά, τότε σίγουρα χαρίζουμε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στο πολύ ευαίσθητο αυτό κομμάτι του αυτοκινήτου μας. Υπολογίστε ότι για μια αλλαγή δισκου-πλατό σε ανεξάρτητο συνεργείο θα επιβαρυνθείτε με όχι λιγότερα από 200 ευρώ, για ένα απλό πάντα αυτοκίνητο. Αν δεν είστε προσεκτικοί θα πρέπει να προσθέσετε αυτό το έξοδο περίπου κάθε 30.000-50.000 χιλιόμετρα. Αν όμως ακολουθείτε τις συμβουλές μας, αυτό το διάστημα μπορεί να υπερδιπλασιαστεί!
Η χρήση όσο προσεκτικοί κι αν είμαστε φθείρει το δίσκο του συμπλέκτη. Άλλωστε κανένα υλικό δεν αντιστέκεται στην τριβή, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο αντικείμενο που το υλικό του είναι παρόμοιο με αυτό που υπάρχει στα τακάκια των φρένων.
Συνήθως μέσα στην κίνηση αφαιρούμαστε και δε σηκώνουμε το πόδι από το συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη (κακή) συνήθεια φθείρει το δίσκο ακόμα πιο γρήγορα.
Επίσης, πολλοί οδηγοί αρέσκονται σε εκκινήσεις από το φανάρι με το "γκάζι στο πάτωμα". Η κίνηση αυτή προκαλεί μεγάλη φθορά στο δίσκο, εκτός από το ότι "βασανίζει" όλο το αυτοκίνητο.
Τέλος, η ρυμούλκηση είναι μια από τις βασικές αιτίες φθοράς του δίσκου. Όσοι "τραβούν" τρέιλερ με σκάφος, τροχόσπιτο ή ακόμα και μπαγκαζιέρα αντιμετωπίζουν συχνά το πρόβλημα της γρήγορης φθοράς.
Αφού λοιπόν αποφύγουμε όλα αυτά, τότε σίγουρα χαρίζουμε μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στο πολύ ευαίσθητο αυτό κομμάτι του αυτοκινήτου μας. Υπολογίστε ότι για μια αλλαγή δισκου-πλατό σε ανεξάρτητο συνεργείο θα επιβαρυνθείτε με όχι λιγότερα από 200 ευρώ, για ένα απλό πάντα αυτοκίνητο. Αν δεν είστε προσεκτικοί θα πρέπει να προσθέσετε αυτό το έξοδο περίπου κάθε 30.000-50.000 χιλιόμετρα. Αν όμως ακολουθείτε τις συμβουλές μας, αυτό το διάστημα μπορεί να υπερδιπλασιαστεί!
Πηγή: autotriti
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ