Η FIA εξέδωσε διευκρινίσεις σχετικά με το καθεστώς που θα διέπει τις κινήσεις προσπεράσματος το 2012.
Η πράξη αυτή αποτελεί αντίδραση σε ακραίες καταστάσεις που είδαμε το 2011 όπως η προσπάθεια του Μ. Σουμάχερ να κρατήσει πίσω του το Χάμιλτον στη Μόντσα.
Ο κανονισμός πλέον προβλέπει: «Απαγορεύεται παραπάνω από μια αλλαγή πορείας για να υπερασπιστεί κάποιος τη θέση του. Ο οδηγός που έχει βγει εκτός αγωνιστικής γραμμής για να υπερασπιστεί τη θέση του και επιστρέφει σ’ αυτή προσεγγίζοντας στη στροφή υποχρεούται να αφήσει απόσταση από το άκρο της πίστας τουλάχιστον ίση με το πλάτος του μονοθεσίου του».
Επιπλέον από την FIA αποσαφηνίστηκε το καθεστώς με βάση το οποίο τα μονοθέσια που ακολουθούν το αυτοκίνητο ασφαλείας αλλά βρίσκονται γύρους πίσω θα μπορούν να προσπερνούν για να πάρουν την θέση του στο τέλος της κατάταξης: «Εφόσον ο αγωνοδίκης αποφασίσει ότι είναι ασφαλές θα δίνεται μήνυμα στα μονοθέσια που είναι γύρο πίσω από τον επικεφαλής να προσπερνούν όσους βρίσκονται μπροστά τους και το αυτοκίνητο ασφαλείας ώστε να πάρουν την θέση τους στο τέλος της ουράς. Κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος οι πρωτοπόροι οφείλουν να παραμείνουν στην αγωνιστική γραμμή εκτός εάν αυτό είναι αδύνατο. Αν η διαδικασία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ασφαλώς τότε δε θα γίνεται».
Ο κανονισμός πλέον προβλέπει: «Απαγορεύεται παραπάνω από μια αλλαγή πορείας για να υπερασπιστεί κάποιος τη θέση του. Ο οδηγός που έχει βγει εκτός αγωνιστικής γραμμής για να υπερασπιστεί τη θέση του και επιστρέφει σ’ αυτή προσεγγίζοντας στη στροφή υποχρεούται να αφήσει απόσταση από το άκρο της πίστας τουλάχιστον ίση με το πλάτος του μονοθεσίου του».
Επιπλέον από την FIA αποσαφηνίστηκε το καθεστώς με βάση το οποίο τα μονοθέσια που ακολουθούν το αυτοκίνητο ασφαλείας αλλά βρίσκονται γύρους πίσω θα μπορούν να προσπερνούν για να πάρουν την θέση του στο τέλος της κατάταξης: «Εφόσον ο αγωνοδίκης αποφασίσει ότι είναι ασφαλές θα δίνεται μήνυμα στα μονοθέσια που είναι γύρο πίσω από τον επικεφαλής να προσπερνούν όσους βρίσκονται μπροστά τους και το αυτοκίνητο ασφαλείας ώστε να πάρουν την θέση τους στο τέλος της ουράς. Κατά τη διάρκεια του προσπεράσματος οι πρωτοπόροι οφείλουν να παραμείνουν στην αγωνιστική γραμμή εκτός εάν αυτό είναι αδύνατο. Αν η διαδικασία δεν μπορεί να ολοκληρωθεί ασφαλώς τότε δε θα γίνεται».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ