Η Διϋπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων οφείλει να δώσει αμέσως εξηγήσεις για τη διαδικασία που ακολουθήθηκε σχετικά με την πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών (AIRBUS) ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου, που οδήγησε τελικά στην είσπραξη του πενιχρού τιμήματος των 40 εκατομμυρίων δολαρίων (ή 31 εκατομμυρίων ευρώ) μόνον.
Γιατί, δηλαδή, δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία (πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων του ν. 3986/2011 “Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 – 2015”) και προτιμήθηκε η απευθείας πώληση των αεροσκαφών από τη Διυπουργική Επιτροπή, χωρίς τη μεταβίβασή τους στο Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας;
Οφείλει, ταυτόχρονα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, της τελευταίας διετίας, να απολογηθεί για την απολύτως αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην προώθηση της διαδικασίας πώλησης των αεροσκαφών από το 2009 έως σήμερα. Καθυστέρηση η οποία οδήγησε –πέρα από τους χειρισμούς που έγιναν στην τελευταία φάση- στην απαξίωση των τεσσάρων AIRBUS.
Ενώ, δηλαδή, το Δημόσιο πλήρωσε 472 εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει, το 1999, τα αεροσκάφη αυτά, σήμερα εισπράττει το ευτελές – σε σχέση με την τιμή αγοράς – τίμημα των 31 εκατομμυρίων ευρώ.
Στην υπόθεση αυτή απεικονίζονται ξεκάθαρα δύο πράγματα : Από τη μια, το πάρτι του παρελθόντος στην Ολυμπιακή και στο Δημόσιο γενικότερα, από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, που φαίνεται ξεκάθαρα στο ποσό που δαπανήθηκε για την αγορά των αεροσκαφών, τα οποία εκμισθώθηκαν στη συνέχεια σε μια προβληματική εταιρεία. Και από την άλλη, οι ασυγχώρητες καθυστερήσεις και οι άστοχοι χειρισμοί της τελευταίας διετίας που επιβάρυναν την κατάσταση της χώρας και κατέληξαν στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα που ζημιώνει σοβαρά το Ελληνικό Δημόσιο και τους Έλληνες πολίτες.
Γιατί, δηλαδή, δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη από το νόμο διαδικασία (πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων του ν. 3986/2011 “Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012 – 2015”) και προτιμήθηκε η απευθείας πώληση των αεροσκαφών από τη Διυπουργική Επιτροπή, χωρίς τη μεταβίβασή τους στο Ταμείο Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας;
Οφείλει, ταυτόχρονα, η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, της τελευταίας διετίας, να απολογηθεί για την απολύτως αδικαιολόγητη καθυστέρηση στην προώθηση της διαδικασίας πώλησης των αεροσκαφών από το 2009 έως σήμερα. Καθυστέρηση η οποία οδήγησε –πέρα από τους χειρισμούς που έγιναν στην τελευταία φάση- στην απαξίωση των τεσσάρων AIRBUS.
Ενώ, δηλαδή, το Δημόσιο πλήρωσε 472 εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσει, το 1999, τα αεροσκάφη αυτά, σήμερα εισπράττει το ευτελές – σε σχέση με την τιμή αγοράς – τίμημα των 31 εκατομμυρίων ευρώ.
Στην υπόθεση αυτή απεικονίζονται ξεκάθαρα δύο πράγματα : Από τη μια, το πάρτι του παρελθόντος στην Ολυμπιακή και στο Δημόσιο γενικότερα, από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ, που φαίνεται ξεκάθαρα στο ποσό που δαπανήθηκε για την αγορά των αεροσκαφών, τα οποία εκμισθώθηκαν στη συνέχεια σε μια προβληματική εταιρεία. Και από την άλλη, οι ασυγχώρητες καθυστερήσεις και οι άστοχοι χειρισμοί της τελευταίας διετίας που επιβάρυναν την κατάσταση της χώρας και κατέληξαν στο συγκεκριμένο αποτέλεσμα που ζημιώνει σοβαρά το Ελληνικό Δημόσιο και τους Έλληνες πολίτες.
(Δήλωση που έκανε ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Νομού Κοζάνης, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ