Τρίτη 2 Ιουλίου 2024

Αντώνης Λουδάρος: Έχω το σύνδρομο του καρχαρία στη θάλασσα


Τον Αντώνη Λουδάρο συνάντησαν σε έξοδό του, οι δημοσιογράφοι των ψυχαγωγικών εκπομπών. Κατά την διάρκεια των δηλώσεών του στις κάμερες, ο γνωστός ηθοποιός τόνισε πως είναι «χειμωνιάτικος τύπος» και αναφέρθηκε και στον μεγάλο φόβο που έχει όταν κολυμπάει στη θάλασσα.

Στην αρχή των δηλώσεών του, ο Αντώνης Λουδάρος εξήγησε πως: «Είμαι χειμωνιάτικος τύπος, μου αρέσει πιο πολύ το κρύο από την ζέστη. Αλλά μου αρέσει η θάλασσα πολύ. Κολυμπάω και στα βαθιά. Πηγαίνω και στα άπατα!».

Συνεχίζοντας, ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τον φόβο που έχει με τους καρχαρίες, σημειώνοντας πως: «Έχω το σύνδρομο του καρχαρία στη θάλασσα. Νομίζω ότι θα έρθει ο καρχαρίας. Παρ’ όλα αυτά αν με τρομάξουν βγαίνω καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ