Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Η Ashley Graham μοιράζεται τα μυστικά μιας γυμνής φωτογράφισης

Τις πλούσιες καμπύλες της έδειξε για μία ακόμη φορά η εκρηκτική Ashley Graham, το plus-size μοντέλο που έχει κατακτήσει τον κόσμο της μόδας, καταργώντας τα συμβατικά πρότυπα της ομορφιάς.

Η 28χρονη, που έχει καταργήσει τα συμβατικά πρότυπα ομορφιάς, εμφανίστηκε ως καλεσμένη στο τελευταίο επεισόδιο του America's Next Top Model, προκειμένου να δώσει στις συμμετέχουσες του ριάλιτι, ένα μάθημα... αυτοπεποίθησης.



Θέλοντας να τους δείξει πώς να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες μιας γυμνής φωτογράφησης, η Graham πέταξε χωρίς κανέναν ενδοιασμό τα ρούχα της μπροστά τους και τους ζήτησε να τη μιμηθούν.



«Βλέπετε ότι δεν έχω πρόβλημα να δείξω το σώμα μου, παρά το γεγονός ότι έχω καμπύλες και κυτταρίτιδα, και ότι υπάρχουν στοιχεία πάνω μου που δεν μου αρέσουν. Όποια από εσάς αισθάνεται ότι της λείπει η αυτοπεποίθηση, ας σκεφθεί ότι, εάν μπορώ εγώ να το κάνω, τότε μπορείτε κι εσείς», είπε στις επίδοξες συναδέλφους της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ