Σάββατο 20 Δεκεμβρίου 2014

Πριν τις καταγγελίες, ο Χαϊκάλης έδωσε 5.000 ευρώ στον Αποστολόπουλο!

Μέσα σε ένα ορυμαγδό  καταγγελιών, μηνύσεων και αποκαλύψεων, η Βουλή οδεύει προς τη δεύτερη ψηφοφορία για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Η καταγγελία του βουλευτή των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, Παύλου Χαϊκάλη, ο οποίος ισχυρίζεται ότι προσεγγίστηκε από μεσάζοντα για να τον δωροδοκήσει, προκειμένου να ψηφίσει υπέρ του Σταύρου Δήμα, προκάλεσε πολιτικό "σεισμό" με τις δηλώσεις και τα πυρά από την πλευρά κυβέρνησης και αντιπολίτευσης να δίνουν και να παίρνουν.

Η καταγγελία έγινε το πρωί της Παρασκευής στην πρωινή εκπομπή του Γ.Παπαδάκη από τον ηθοποιό Λάκη Λαζόπουλο, με τον βουλευτή των ΑΝΕΛ να βγαίνει στον «αέρα» και να επιβεβαιώνει τα λεγόμενα του κ. Λαζόπουλου.

Σύμφωνα με τον κ. Χαϊκάλη, του πρότειναν 700.000 ευρώ σαν πρώτη δόση, τον κανονισμό του δανείου του στην τράπεζα και συμβόλαιο με διαφημιστικές εταιρείες. Η προσφορά, σύμφωνα με τον ίδιο, ανερχόταν σε πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ στο σύνολο. Μέχρι εκείνη τη στιγμή, δεν είχε αποκαλυφθεί το πρόσωπο που προσπάθησε να τον δωροδοκήσει.

Το μεσημέρι της ίδιας μέρας ακολούθησε συνέντευξη Τύπου που έδωσαν οι κκ Χαϊκάλης και Καμμένος, οι οποίοι γνωστοποίησαν ότι υπάρχει και οπτικοακουστικό ντοκουμέντο, το οποίο απέστειλαν στα πολιτικά κόμματα, στο υπουργείο Δικαιοσύνης και στον πρωθυπουργό.

Λίγες ώρες αργότερα, ο  κύριος Χαϊκάλης, μιλώντας το βράδυ της Παρασκευής στο Mega ενέπλεξε και το όνομα του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, μιλώντας επίσης για έναν τραπεζίτη, ο οποίος αναφέρεται από τον καταγγελλόμενο, στη διάρκεια των «διαπραγματεύσεων».  Μετά τις αναφορές Χαϊκάλη, ο Αντώνης Σαμαράς, διεμήνυσε μέσω του γραφείου του ότι προτίθεται να καταθέσει μήνυση, με ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο τύπου του πρωθυπουργού.

Εν τω μεταξύ, το βράδυ της Παρασκευής, ο κ.Χαϊκάλης μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του Star και την Μάρα Ζαχαρέα, είπε ότι δεν κατηγορεί κανέναν, τονίζοντας ότι περιμένει από την Δικαιοσύνη να βρει τι έχει συμβεί.

Μιλώντας το πρωί του Σαββάτου, στην πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ, ο κ.Χαϊκάλης επανέλαβε την δήλωση του ότι δεν καταγγέλλει κανέναν, υποστήριξε ότι δέχεται καλοπροαίρετα την μήνυση του πρωθυπουργού, για να βρουν μαζί όπως είπε την αλήθεια.

"Του έδωσα 5000 ευρώ για να παίξουμε χρηματιστήριο"

Σήμερα, ο βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων αποκάλυψε στην ίδια εκπομπή, την οικονομική συναλλαγή που είχε με τον Γιώργο Αποστολόπουλο το περασμένο καλοκαίρι, αποκαλύπτοντας λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο που έγινε και το αρχικό του κεφάλαιο που... δεν πήρε ποτέ πίσω.

«Ο άνθρωπος αυτός με ρώτησε: έχεις λεφτά ναι παίξουμε χρηματιστήριο; Εγώ του είπα πως δεν έχω λεφτά, πως είμαι χάλια οικονομικά και πως έχω μόνο ένα πεντοχίλιαρο που μπορώ να σου δώσω. Ήταν μία απλή συναλλαγή» είπε και πρόσθεσε «Τον πρώτο μήνα μου φέρνει  500 ευρώ και μου λέει είναι οι τόκοι σου. Τον δεύτερο μήνα πάλι 500 ευρώ. Τον τρίτο και τον τέταρτο μήνα δεν είχε τίποτα και τότε κατάλαβα ότι η καθυστέρηση αυτή είναι περίεργη. Έτσι μετά ήμουν υποψιασμένος και δεν έπεσα στην παγίδα».

«Τον Ιούλιο του 2014 έληγε η ρύθμιση που είχα κάνει πριν ένα χρόνο και στέλνω μήνυμα και μου λέει θα το αναλάβω εγώ. Εγώ του είπα ξέχνα τους τόκους, θέλω το αρχικό μου κεφάλαιο (σ.σ. τα 5.000 ευρώ). Τον παίρνω εγώ αρκετά τηλέφωνα και κατόπιν πίεσης μου καταθέτει 800 ευρώ» συνέχισε .

«Από τα μηνύματα  στο κινητό όμως φαίνεται ότι εγώ έχω δώσει τα χρήματα και περιμένω να μου δώσει το κεφάλαιο» τόνισε .

Σχετικά με την εξέλιξη της υπόθεσης, ο Παύλος Χαϊκάλης επανέλαβε την ανάγκη να έρθουν όλα "στο φως", αφού όπως είπε οι διάλογοι είναι αποκαλυπτικοί και θα διαλευκάνουν την υπόθεση.

"O Αποστολόπουλος είναι κούφιος και ηλίθιος"

Την ίδια στιγμή, ένας φίλος του Γ.Αποστολόπουλου, μιλώντας στο χθεσινό κεντρικό δελτίο του Alpha, τον χαρακτήρισε μεταξύ άλλων «ηλίθιο».

Ο πρόεδρος του Κινήματος «Υπέρβαση» Κυριάκος Τόμπρας είπε χαρακτηριστικά «είναι φίλος μου ο Αποστολόπουλος. Τον γνώρισα από τους ΑΝΕΛ, από όπου  έφυγε, γιατί μάλωσε με τον Καμμένο και με βουλευτές. Έκανε τον μεγαλοπαράγοντα χωρίς να είναι τίποτα. Έλεγε σε έμενα και σε όλο τον κόσμο διάφορες ιστορίες ότι έχει γνωριμίες, ότι σπούδασε στην Αμερική, ότι ξέρει εκείνον και τον άλλο, ότι είναι σύμβουλος εδώ και εκεί …. βλακείες που λένε οι άνθρωποι που είναι κούφιοι».

Ο κ.Τόμπρας, όταν ρωτήθηκε για το τι δουλειά κάνει τελικά ο κ.Αποστολόπουλος, είπε με νόημα «ιδέα δεν έχω, κατά δήλωση του έχει κάνει 1.000.000 δουλειές, στην πράξη όμως εγώ δεν έχω πάει σε ένα γραφείο να τον δω να δουλεύει».

«Δεν υπάρχει τράπεζα που να μην έχει πει ότι είναι σύμβουλος... Αν μου βρείτε εσείς μια τράπεζα που να τον έχει στην κατάσταση μισθοδοσίας της, εγώ θα αλλάξω όνομα. Κυκλοφορεί μόνιμα σε καφετέριες στο Κολωνάκι και κάνει τον μεγαλοπαράγοντα» πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ