Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ 18ΧΡΟΝΗ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΔΑ

Εμπεδώστε το: το απόλυτο θηλυκό, στο οποίο θα υποκλίνεται τα επόμενα χρόνια το παγκόσμιο, γεννήθηκε πριν από μόλις 18 χρόνια, είναι Ελληνογαλλίδα και φέρει όνομα βαρύ και λογοτεχνικό: Ιουστίνη Αλεξανδροπούλου.

Στη θέα της ο Μαρκήσιος ντε Σαντ, δημιουργός του λογοτεχνικού μεγαθηρίου «Ιουστίνη», θα έσκιζε τα χειρόγραφά του και θα ασπαζόταν το Χριστιανισμό...

Η εξωτική ομορφιά της οφείλεται στον τραπεζίτη πατέρα της, ο οποίος κατάγεται από τις Ολλανδικές Αντίλλες (και συγκεκριµένα από τη φυλή των Ινδιάνων Arawak), και έγινε η αιτία για να βγει νικήτρια στο διαγωνισμό Elite Model Look.

Έχει πει για τον εαυτό της:

«Από τότε που θυµάµαι τον εαυτό µου επισκέπτοµαι µουσεία µε την οικογένειά µου. Στη Λιλ, όπου γεννήθηκα και µεγάλωσα µέχρι την εφηβεία µου, πηγαίναµε κάθε Κυριακή. Ενώ έχω επίσης γυρίσει όλα τα µουσεία σε Παρίσι, Λονδίνο και σε αρκετές άλλες µητροπόλεις της Ευρώπης. Αν και η πρώτη µου ανάµνηση είναι από το Μπενάκη, όταν ο αδελφός µου (σ.σ. τρία χρόνια µικρότερος) πήγε να ρίξει κάτω ένα άγαλµα. Οπότε είναι φυσικό επακόλουθο που θέλω να σπουδάσω ∆ιεύθυνση Μουσείων και Ιστορία της Τέχνης στη σχολή του Λούβρου (École du Louvre), όπου έχω ήδη δώσει εξετάσεις και περιµένω τα αποτελέσµατα».

Δείτε τις εικόνες:








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ