Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

ΟΙ ΓΑΤΕΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ

Πέντε σπάνια γατάκια που νόμιζαν ότι είχαν εξαφανιστεί από το Ισραήλ γεννήθηκαν σε ζωολογικό κήπο του Τελ Αβίβ.

Τα γατάκια της ερήμου γνωστά και ως οι γάτοι του στρατηγού Μαργκερίτ θεωρούνται κρισίμως απειλούμενα ως είδος και τώρα υπάρχουν ακόμη μόνο στις ερήμους της Βορείου Αφρικής.

Τα συγκεκριμένο είδος γεννάει συνήθως 2 με 4 γατάκια σε κάθε γέννα και το κύριο χαρακτηριστικό τους είναι τα μυτερά αυτάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ