Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΡΕΣΙΤΣ

Ο Ντάριο Κρέσιτς μίλησε με πολλή ευγένεια, αφήνοντας ελάχιστες αιχμές για το τι τον οδήγησε να "εξαγοράσει" την ελευθερία του και να φύγει από τον ΠΑΟΚ. Αναλυτικά ο Κροάτης τερματοφύλακας είπε:

Για το πώς οδηγήθηκε στην απόφαση να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ: 
"Το είχα στο μυαλό μου αρκετό καιρό, αλλά η τελική απόφαση ήρθε πέντε με έξι μέρες πριν. Υπάρχουν λόγοι που με οδήγησαν σ' αυτή την κίνηση, διαφορετικά θα έμενα εδώ. Είμαι τρία χρόνια στην ομάδα, θα ήθελα και περίμενα να ξεκινήσω ως νούμερο ένα. Ξέρουν την ποιότητα και τις ικανότητες μου, οπότε αφού δεν συνέβη, αισθάνθηκα ότι ήρθε η ώρα να φύγω. Υπάρχει κι άλλος λόγος τον οποίο δεν θέλω να τον πω"

Για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του: 
"Αύριο πηγαίνω στους γονείς μου στο σπίτι μου. Θα μείνω δύο μέρες εκεί χωρίς να σκέφτομαι το ποδόσφαιρο και μετά θ’ αποφασίσω".

Για το γεγονός πώς χάρισε τα δεδουλευμένα για να αποχωρήσει: 
"Για μένα τα χρήματα είναι ένα μέρος της ζωής, όχι όμως το πιο σημαντικό. Ένα απλό κομμάτι της καθημερινότητας. Δεν έχουν σημασία αν δεν είσαι ευτυχισμένος".

Για το αν αδικήθηκε από τους προπονητές που κατά καιρούς πέρασαν από τον πάγκο του ΠΑΟΚ: 
“Η κατάσταση ήταν η ίδια, παρ’ ότι ήρθαν κι έφυγαν προπονητές. Ένα ματς έξω, ένα μέσα, ήταν μία ίδια κατάσταση. Από αυτούς μόνο ένας προπονητής (σ.σ. υπονοώντας τον Δερμιτζάκη) με εμπιστεύτηκε. Με τους υπόλοιπους δεν είχα ανταλλάξει πολλές κουβέντες, πέρα από ένα καλημέρα".

Για το αν η καλύτερη ανάμνησή του από τον ΠΑΟΚ ήταν η παρουσία του στην καλύτερη ενδεκάδα της φάσης των ομίλων του Europa League πρόπερσι: 
“Πιστεύω ότι αυτή ήταν η καλύτερη περίοδος μου. Θέλω να πω και κάτι: Στο 99% των ομάδων είναι ξεκάθαρο ποιος είναι πρώτος, ποιος είναι δεύτερος, εδώ δεν ήταν έτσι. Μπορεί φέτος και να ξεκινούσα να παίζω βασικός, αλλά δεν ήθελα να πάρω κανένα ρίσκο, γιατί είναι σημαντική σεζόν επειδή μπορεί να κληθώ στην Εθνική".

Για το αν στην επόμενη ομάδα που θα πάει θα βάλει στη συμφωνία του όρο για να παίζει στα παιχνίδια: 
"Πριν υπογράψω θα γνωρίζω από πριν τι θα ισχύει μαζί τους. Αν είμαι πρώτος ή δεύτερος".

Για το αν έχει παράπονο από τις διοικήσεις του ΠΑΟΚ: 
"Δεν θα 'θελα να πω κάτι γι' αυτό".

Για το αν έχει παράπονο από το Δώνη: 
"Όχι, αυτός ο προπονητής είναι μία άλλη ιστορία. Εχω σεβασμό σε όλους. Ο Δώνης έχει έναν τρόπο, μία μέθοδο να κοουτσάρει. Απλά δεν ήθελα να πάρω το οποιοδήποτε ρίσκο, πιθανότατα να έχουμε δύο διαφορετικές απόψεις, γιατί φέτος έχω ελπίδες να πάω στην Εθνική. Δεν θα πω όμως κάτι κακό για αυτόν. Για τον Δώνη πιστεύω ότι είναι ο ιδανικός προπονητής αυτήν την περίοδο για την ομάδα και με την δουλειά του ο ΠΑΟΚ θα έχει την επιτυχία που είχε τα δύο – τρία προηγούμενα χρόνια. Θα τον παρακολουθώ κι εγώ…".

Για τη γνώμη που έχει για τον ΠΑΟΚ: 
"Το θέμα είναι αν θέλει να ακούσει την αλήθεια ή ψέματα. Η αλήθεια είναι ότι ο ΠΑΟΚ είναι μεγάλο κλαμπ στην Ευρώπη, με οπαδούς από τους καλύτερους στον κόσμο. Όσον αφορά, όμως, την οργάνωση υπάρχουν οικονομικά προβλήματα, οπότε και αυτό θα το έλεγα".

Για τις πιο σημαντικές στιγμές του στον ΠΑΟΚ:
 "Δύο είναι οι πιο σημαντικές: Όταν υπέγραψα το συμβόλαιο μου γιατί ο ΠΑΟΚ ήταν η ομάδα που επιθυμούσα να έρθω, και ήταν συνειδητή επιλογή, αλλά και τα ματς στην Ευρώπη και τα μεγάλα στην Ελλάδα, δεν μπορώ να ξεχωρίσω".

Για το αν πάει ενδεχομένως σε άλλη ελληνική ομάδα: 
"Δεν πάω με τίποτα στην Ελλάδα να παίξω. Εχω δώσω υπόσχεση ότι αν έφευγα από τον ΠΑΟΚ, δεν θα πάω σε άλλη ελληνική ομάδα. Εδωσα υπόσχεση και θέλω να την κρατήσω".

Για το αν δέχθηκε πρόταση από τη Λεβερκούζεν: 
"Ξεκάθαρα δέχτηκα πρόταση από την Λεβερκούζεν, δεν ήταν αυτή που ήθελα και αρνήθηκα. Όσο για την Ανόρθωση που γράφτηκε δεν είχα επαφή".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ