Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

"ΉΜΟΥΝ ΑΠΛΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ, ΑΡΑ, ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ"!

Όταν λες σε μια συνέντευξη τύπου ή και στον αντικαταστάτη σου "Εγώ δεν ασκούσα διοίκηση, ήμουν πρόεδρος του  Δ.Σ. (και το "Δ" δεν σημαίνει "Διοικητικό") τότε δίνεις ή δεν δίνεις τον άνθρωπο που σε είχε πρόεδρο για 624 εβδομάδες; Γιατί, για συγκεκριμένο λόγο, που είναι και σήμερα στην επικαιρότητα, τη λες συνέχεια τη φράση.
Δεν ξέρω αν μπορεί να το καταλάβει αυτό, ο "άνθρωπος". 
Αν δεν το καταλάβατε κι εσείς μη στενοχωριέστε. Θα σας το κάνω λιανά. Αλλά όχι σε αυτή την ανάρτηση. 
Σας βάζω, όμως, μια ή μάλλον ολίγον από φωτογραφία (όπως λέμε ολίγον από γιουβέτσι) ως κουίζ για να μπορέσετε να μαντέψετε για ποιον "πρόεδρο" Δ.Σ. γράφω χωρίς το Δέλτα να σημαίνει "Διοικητικού" και για ποιον "άνθρωπο"...
Ανοίξτε όλη την ανάρτηση δείτε τη φωτογραφία και ξεκινήστε να διασταυρώνετε με τους φίλους ή τους συναδέλφους σας για ποιους πρόκειται και τι σημαίνει "εγώ, απλά, προήδρευα"...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ