Η προσέγγιση του MrBeast υπογραμμίζει ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο στην ψηφιακή εποχή, όπου η επανεπένδυση και η ποιότητα του περιεχομένου έχουν προτεραιότητα έναντι του άμεσου προσωπικού πλούτου.
Ο Jimmy Donaldson, γνωστός ως MrBeast, έχει γίνει μια από τις πιο επιδραστικές προσωπικότητες στο YouTube, αποφέροντας το εκπληκτικό ποσό των 600 έως 700 εκατομμυρίων δολαρίων σε ετήσια έσοδα από το κανάλι του και τη μάρκα τροφίμων Feastables. Παρά αυτό το τεράστιο εισόδημα, ο Donaldson επιμένει ότι δεν είναι πλούσιος, κυρίως επειδή επενδύει όλα τα έσοδά του στην επέκταση της μάρκας του και στην παραγωγή περιεχομένου υψηλής ποιότητας.
Με 239 εκατομμύρια συνδρομητές και βίντεο που συχνά ξεπερνούν τις 100 εκατομμύρια προβολές, το κανάλι του MrBeast αποφέρει σημαντικά έσοδα τόσο από τα έσοδα από διαφημίσεις όσο και από συμφωνίες με εμπορικά σήματα.
Ωστόσο, αυτά τα σημαντικά έσοδα δεν μεταφράζονται σε προσωπικό πλούτο για τον 25χρονο. Ο Donaldson αποκάλυψε ότι δεν έχει άμεση πρόσβαση στους τραπεζικούς του λογαριασμούς. «Έχω έναν οικονομικό διευθυντή και τα πάντα, αλλά [η μητέρα μου είναι] αυτή που έχει πρόσβαση στον κύριο τραπεζικό λογαριασμό», εξήγησε.
«Έχω επενδύσει τα πάντα σε σημείο ηλιθιότητας» είπε. Αυτή η στρατηγική έχει πράγματι αποδώσει, επιτρέποντάς του να δημιουργήσει μερικά από τα πιο εξωφρενικά ακροβατικά και προκλήσεις στο YouTube. Για παράδειγμα, κάποτε αγόρασε ένα παντοπωλείο και έδωσε σε έναν διαγωνιζόμενο 10.000 δολάρια κάθε μέρα που κατάφερνε να ζει σε αυτό.
Η προσέγγιση του MrBeast υπογραμμίζει ένα μοναδικό επιχειρηματικό μοντέλο στην ψηφιακή εποχή, όπου η επανεπένδυση και η ποιότητα του περιεχομένου έχουν προτεραιότητα έναντι του άμεσου προσωπικού πλούτου, οδηγώντας σε διαρκή ανάπτυξη και επιτυχία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ