Σάββατο 20 Ιουλίου 2024

Εξωφρενικό! Ζηλεύει τόσο πολύ την κόρη της που δεν αντέχει να βρίσκεται κοντά της – «Είναι πιο όμορφη απ’ ό,τι ήμουν εγώ στην ηλικία της, μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι»


Η ζήλια είναι ένα περίπλοκο ανθρώπινο συναίσθημα που δυσχεραίνει τις ανθρώπινες σχέσεις.
Η διαχείρισή της, ειδικά όταν δημιουργείται ανάμεσα σε μητέρα και κόρη, είναι μία πρόκληση και για τις δύο πλευρές.

Η διαχείριση του συναισθήματος της ζήλιας, είναι δύσκολη και συνήθως συνοδεύεται από αισθήματα θλίψης και απομόνωσης, ειδικά όταν στοχεύει ένα αγαπημένο ή πρόσωπο της οικογένειάς μας.

Όταν μας πνίγει το συναίσθημα της ζήλιας, βγαίνουν στην επιφάνεια όλες μας οι ανασφάλειες και τα αισθήματα ανεπάρκειας.

Τα απειλητικά συναισθήματα της ζήλειας και της ανασφάλειας, είναι τόσο δυνατά ώστε μπορούν να διαστρεβλώσουν την πραγματικότητα ή και να βλάψουν τις προσωπικές μας σχέσεις.

«Με πιάνει ημικρανία απ’ τη ζήλια»

Αυτή είναι η περίπτωση μίας 50χρονης γυναίκας, η οποία πασχίζει να διαχειριστεί τη ζήλια που νιώθει απέναντι στην κόρη της, η οποία έχει τα μισά της χρόνια.

«Νιώθω τη ζήλια να συσσωρεύεται μέσα μου για πολλά χρόνια», εξομολογείται η γυναίκα.

«Τη ζηλεύω απίστευτα, αν και ξέρω ότι αυτό δεν είναι υγιές».

«Όταν είμαι κοντά στην κόρη μου, μου ‘ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι’, με πιάνει ημικρανία».

«Τη ζηλεύω για όλα όσα έχει»

«Ασφαλώς, είναι ομορφότερη από εμένα τώρα, αλλά είναι και ομορφότερη απ’ ό,τι εγώ ήμουν στην ηλικία της. Ενώ είναι αδύνατη, έχει και καμπύλες, και το δέρμα της είναι καθαρό και όμορφο. Προσέχει τη διατροφή της και γυμνάζεται».

Η κόρη της, έχει ένα σωρό ασχολίες, ενώ διαρκώς προσπαθεί να βελτιώνει το σπίτι όπου μένει.

Επίσης, ο άνδρας της κόρης της, είναι πολύ πιο ωραίος απ’ ό,τι ο άνδρας που παντρεύτηκε η γυναίκα, καθώς και πιο ευγενικός και υποστηρικτικός.

Πρόσφατα, η κόρη της, ανακοίνωσε τα σχέδιά της να μείνει έγκυος και, ακόμη και γι’ αυτό,  επιδεινώνοντας τη ζήλια της μητέρας της.

Η κόρη και ο άνδρας της επιπλέον, έχουν αρκετά χρήματα  που τους επιτρέπουν να ζουν μία άνετη ζωή ακόμη και όταν θα γίνουν γονείς.

Η γυναίκα όμως, έμεινε έγκυος δύο μόλις μήνες αφού γνώρισε τον πατέρα της. Όταν τη γέννησε, ζούσε σε συνθήκες απόλυτης φτώχειας και δεν είχε ούτε την ενέργεια, ούτε το κίνητρο να βελτιώσει τη ζωή της.

Η ίδια γνωρίζει καλά ότι δεν είναι λογικό να ζηλεύει την κόρη της, όμως δεν αντέχει  ούτε να τη βλέπει.

Εκείνο που της προκαλεί το αίσθημα της ζήλειας είναι ότι μέσα της, θα ήθελε να είναι στην ίδια κατάσταση με την κόρη της. Όσο για εκείνη, δεν έχει ιδέα ότι η μητέρα της αισθάνεται έτσι απέναντί της.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ