Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Το υδροπτέρυγο είναι λύση, αλλά… θα είναι πιο οικονομική λύση;

  • Η δρομολόγηση του υδροπτέρυγου, για τη θαλάσσια σύνδεση της Καβάλας με τη Θάσο (Λιμένα), είναι, σαφώς, μία λύση στο πρόβλημα των μειωμένων δρομολογίων των επιβατικών-οχηματαγωγών πλοίων στη γραμμή Καβάλα-Πρίνος. Ωστόσο, διατηρούμε την επιφύλαξη εάν η θαλάσσια συγκοινωνία με το υδροπτέρυγο, θα είναι προσιτή οικονομικά στους επιβάτες.
  • Είναι γεγονός, ότι ο κάτοικος της Θάσου που θέλει, ή πρέπει (για κάποιο λόγο), να ταξιδέψει στην Καβάλα, θα κερδίσει χρόνο εάν χρησιμοποιήσει το υδροπτέρυγο, σε σχέση με το φέρι μπόουτ της γραμμής Θάσου (Λιμένα)-Κεραμωτής. Εάν το ταξίδι με το υδροπτέρυγο είναι και φθηνότερο, θα προτιμήσει, χωρίς αμφιβολία, το συγκεκριμένο μέσο μετακίνησης.
  • Θα περιμένουμε, επομένως, να ανακοινωθεί η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας που θα δρομολογήσει το υδροπτέρυγο, η οποία θα λαμβάνει υπόψη, βεβαίως, το λειτουργικό κόστος. Επίσης, τα δρομολόγια πρέπει να γίνονται σε ώρες που εξυπηρετούν το επιβατικό κοινό, ώστε το υδροπτέρυγο να είναι ελκυστικό μέσο μεταφοράς.
  • Θεωρούμε ότι θα ήταν χρήσιμη μία συνάντηση των τοπικών αρχόντων (αντιπεριφερειάρχη, δημάρχων Θάσου, Καβάλας) με τον ιδιοκτήτη του υδροπτέρυγου, προκειμένου να συζητηθούν τα παραπάνω ζητήματα και να στηριχθεί η (επιχειρηματική) προσπάθεια του συμπολίτη. Η συζήτηση δεν θα έχει σκοπό να επιβληθεί η βούληση των τοπικών αρχόντων, αλλά να ενημερωθεί ο ιδιοκτήτης του σκάφους, για τις ανάγκες των τοπικών κοινωνιών της Καβάλας και της Θάσου.
  • Είναι προφανές, ότι οι παρατάξεις της μειοψηφίας στο δημοτικό συμβούλιο Δήμου Καβάλας αναζητούν, εναγωνίως, ένα ζήτημα, το οποίο θα κάνουν «σημαία» στην προεκλογική περίοδο, για να καταφέρουν να κερδίσουν πόντους στη διεκδίκηση της διοίκησης του Δήμου. Αυτό φαίνεται να είναι, σήμερα, το Περιγιάλι. Έως τη διεξαγωγή των δημοτικών εκλογών υπάρχει αρκετός χρόνος και θα προκύψουν κι άλλα ζητήματα.
  • Όσον αφορά το Περιγιάλι, θεωρούμε πως είναι ένα περίπλοκο θέμα, το οποίο υπερβαίνει τη δύναμη και τις (οικονομικές) δυνατότητες του Δήμου Καβάλας και της σημερινής δημοτικής αρχής. Είμαστε βέβαιοι ότι, θα απασχολήσει και τις επόμενες διοικήσεις, χωρίς να μπορεί να εγγυηθεί κάποιος ότι θα δώσει τη λύση.
  • Αυτό που πρέπει να γίνει, κατά την άποψη μας, είναι η προσέγγιση που ανέφερε η αντιδήμαρχος της Τεχνικής Υπηρεσίας, Ευαγγελία Δρακονάκη, στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου. Δηλαδή, να προχωρήσουμε με μικρά και σταθερά βήματα. Ο σχεδιασμός ενός μεγάλου και νέου οικιστικού τμήματος, το οποίο εντάχθηκε στο σχέδιο πόλεως έπειτα από προσπάθεια δεκαετιών, είναι σοβαρή υπόθεση. Και δεν επιτρέπονται βιαστικές κινήσεις, ούτε πειραματισμοί, γιατί είναι πολύ πιθανό να επαναληφθεί το (αρνητικό) παράδειγμα της συνοικίας της Νεάπολης.
  • Έπειτα από τόσες δεκαετίες, στο Περιγιάλι διαμορφώθηκε μία κατάσταση, η οποία πρέπει να «χαρτογραφηθεί», έτσι ώστε να προχωρήσει, με ασφάλεια, ο πολεοδομικός σχεδιασμός. Το «ράβε-ξήλωνε», όπως σχολίασε η αντιδήμαρχος, θα επιφέρει εκνευρισμό και περισσότερα έξοδα στον Δήμο και στους δημότες.

Περισσότερα για την Καβάλα και την Αν. Μακεδονία στο k-tipos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ