Αίτηση προστασίας από τους πιστωτές αναμένεται να υποβάλλει την Δευτέρα η Takata, καθώς η ιαπωνική κατασκευάστρια αερόσακων γονάτισε με τη ζημιά δισεκατομμυρίων που προκλήθηκε από την μεγαλύτερη ανάκληση αερόσακων στην ιστορία, όπως μεταδίδει το Reuters.
Η εταιρεία μετά την υπαγωγή της σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές θα επιχειρήσει να πάρει δάνειο γέφυρα εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων από την Sumitomo Mitsui Financial Group.
Πάντως, εκπρόσωπος της Takata δήλωσε στο Reuters πως δεν έχει ληφθεί ακόμα καμία απόφαση για κατάθεση αίτησης προστασίας από τους πιστωτές ή χρηματοδότης.
Σημειώνεται ότι στους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata αποδίδεται ο θάνατος τουλάχιστον 16 ατόμων, καθώς και ο τραυματισμός άλλων 150 ατόμων σε όλο τον κόσμο.
Η εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο σε μία από τις εκτενέστερες παγκόσμιες ανακλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, σχετιζόμενη μάλιστα με ένα βρώμικο σκάνδαλο συγκάλυψης.
Συγκεκριμένα πρόκειται για την ανάκληση 40 εκατομμυρίων αερόσακων της ιαπωνικής κατασκευάστριας.
Κάθε μήνα σχεδόν προστίθενται και νέα μοντέλα εταιρειών στα προβληματικά, καθώς η ιαπωνική εταιρεία, όπως έχει παραδεχτεί εξάλλου, δεν έχει ιδέα ποια και πόσα αυτοκίνητα φορούν τους ελαττωματικούς διαστολείς.
Ο κίνδυνος είναι πολλαπλός. Ο αερόσακος μπορεί να υπέρ-φουσκωθεί και να εκραγεί, με αποτέλεσμα την εκτόξευση πλαστικών και μεταλλικών σωματιδίων προς τον επιβάτη.
Η εταιρεία μετά την υπαγωγή της σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές θα επιχειρήσει να πάρει δάνειο γέφυρα εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων από την Sumitomo Mitsui Financial Group.
Πάντως, εκπρόσωπος της Takata δήλωσε στο Reuters πως δεν έχει ληφθεί ακόμα καμία απόφαση για κατάθεση αίτησης προστασίας από τους πιστωτές ή χρηματοδότης.
Σημειώνεται ότι στους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata αποδίδεται ο θάνατος τουλάχιστον 16 ατόμων, καθώς και ο τραυματισμός άλλων 150 ατόμων σε όλο τον κόσμο.
Η εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο σε μία από τις εκτενέστερες παγκόσμιες ανακλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, σχετιζόμενη μάλιστα με ένα βρώμικο σκάνδαλο συγκάλυψης.
Συγκεκριμένα πρόκειται για την ανάκληση 40 εκατομμυρίων αερόσακων της ιαπωνικής κατασκευάστριας.
Κάθε μήνα σχεδόν προστίθενται και νέα μοντέλα εταιρειών στα προβληματικά, καθώς η ιαπωνική εταιρεία, όπως έχει παραδεχτεί εξάλλου, δεν έχει ιδέα ποια και πόσα αυτοκίνητα φορούν τους ελαττωματικούς διαστολείς.
Ο κίνδυνος είναι πολλαπλός. Ο αερόσακος μπορεί να υπέρ-φουσκωθεί και να εκραγεί, με αποτέλεσμα την εκτόξευση πλαστικών και μεταλλικών σωματιδίων προς τον επιβάτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ