Κατατέθηκε σήμερα στη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας το Διπλότυπο Είσπραξης της Δ.Ο.Υ. ΦΑΕ Θεσσαλονίκης σχετικά με την κατάθεση των 20,5 εκατ. ευρώ από την εταιρεία Dimera Media Investments του Ιβάν Σαββίδη για την πρώτη δόση του τιμήματος μίας εκ των τεσσάρων τηλεοπτικών αδειών.
Το διπλότυπο έχει ημερομηνία 30 Σεπτεμβρίου.
Το διπλότυπο έχει ημερομηνία 30 Σεπτεμβρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ME ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ